12.02.2016

Mini Pani u Hrvatskoj i Sloveniji

Franšizni sistem Mini Pani je, posle Mađarske, započeo poslovanje i u Hrvatskoj i Sloveniji i već traži prve primaoce franšize.

Početak ove godine je za Mini Pani, koji se bavi proizvodnjom i distribucijom duboko smrznutog polugotovog peciva u sklopu franšiznog sistema, bio jako uspešan s obzirom na to da su franšiznu mrežu proširili na nova tržišta – posle Mađarske, ušli su i u Hrvatsku i Sloveniju. Za ta tržišta su, kako kažu u kompaniji, spremili i posebne pogodnosti za primaoce franšize. – Potrudili smo se da osmislimo najdostupniji franšizni koncept, da ulaganja budu minimalna i da veći deo profita ostane kod primaoca franšize. Prva prednost je što ne postoji zahtev da se kupi određena količina proizvoda i da se drži na lageru. Od naših primalaca ne tražimo ništa unapred, ne vezujemo ih godinama za nepoznato, već im nudimo test period tokom kojeg dobijaju besplatnu dostavu robe, korišćenje spot-pećnica i vitrina bez nadoknade, kao i ekskluzivitet i marketinšku podršku – kaže Gabor Kovacs, vlasnik kompanije Mini Pani doo.

Mini Pani, pecivo

Potrudili smo se da osmislimo najdostupniji franšizni koncept, da ulaganja budu minimalna i da veći deo profita ostane kod primaoca franšize.
Gabor Kovač, vlasnik kompanije Mini Pani doo
 

Za ovakav potez su se odlučili zbog već prisutne konkurencije na tim tržištima, ali su zbog toga spremili i druge povoljnosti. – Detaljno smo uradili analizu tržišta, apsolutno smo cenovno konkurentni – što se tiče veleprodajnih cena prema našim primaocima franšize, ali i krajnjim cenama prema potrošačima. Uz to, svoju konkuretsku prednost vidimo i u bogatoj i jedinstvenoj ponudi te se na našim prodajnim mestima mogu pronaći bureci, fingersi, kroasani, kafa, ceđeni sokovi – ističe Kovač.

Mini Pani može biti zasebna spot-pekara, „shop-in-shop“ koncept ili, pak, ostrvo u tržnom centru, ali u svakom slučaju, pecivo se peče na licu mesta. Poslednja novina u ponudi jesu mobilne jedinice za prodaju ovih peciva, što su „produžene ruke“ Mini Pani lokala.

Nakon tromesečne test faze i potpisivanja ugovora, primalac plaća ulaznu franšiznu naknadu u iznosu od 390 evra, dok je naknada za korišćenje franšize jedan odsto bruto prometa, ali može da iznosi maksimalno 100 evra mesečno. Naknada za marketing je 0,5 odsto od bruto prometa, ali može da bude maksimalno 50 evra. Za vreme trajanja ugovora neophodno je obezbediti garancije za pećnicu i vitrine.

On naglašava da je ovaj poslovni koncept idealan za samozapošljavanje i kao porodični posao koji može da omogući pristojnu zaradu.

Mini Pani ima više od decenije iskustva u proizvodnji, skladištenju i distribuciji duboko smrznutih peciva, a 15 godina razvija franšiznu mrežu u svim zemljama regiona, gde ima više stotina franšiznih jedinica. U kompaniji navode da peciva ispunjavaju standarde tržišta EU, Rusije i imaju HALAL sertifikat.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank