04.04.2016

I dalje među najboljima

Naturhouse, španski lanac specijalizovan za prodaju dijetetskih proizvoda i savetovanje o zdravoj ishrani, ponovo se našao na listi 100 najuspešnijih franšiznih sistema na svetu.

Ovo će biti osma godina zaredom kako se Naturhouse pojavljuje na listi Top 100 Global Franchises, koju objavljuje konsultanstka kuća FranchiseDirect. Snažna međunarodna ekspanzija tokom 2015, jedan je od faktora koju su uticali na značajno bolju poziciju sistema, navodi se u zvaničnom saopštenju. Naturhouse se, naime, ove godine nalazi na 45. mestu, što je skok od 25 mesta u odnosu na prošlu. Sa ovakvim postignućem, Naturhouse postaje druga najbolje kotirana španska franšiza.

Naturhouse Fot. Naturhouse

Naturhouse je krajem 2015. u svojoj franšiznoj mreži imao 2.123 poslovnice. Među 29 zemalja u kojima posluje, nalaze se Hrvatska i Slovenija

To i nije mali uspeh. Na listama ovakvog tipa već godinama unazad dominiraju sistemi iz Sjedinjenih Američkih Država, koji jesu i najbrojniji i imaju najveći broj franšiznih jedinica van matičnog tržišta. Broj franšiza iz drugih krajeva sveta, međutim, svake se godine povećava, a većina dolazi upravo sa evropskog kontinenta. Francuska i Španija, zapravo, imaju najveći broj kotiranih franšiza – ove godine, iz Francuske je rangirano šest, iz Španije pet sistema.

Tokom 2016, navode u kompaniji, Naturhouse planira da otvori najmanje 70 centara širom sveta, a zainteresovani su i za tržišta ovog regiona. Potencijalne partnere traže, pre svega, među ljudima iz branše – biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima ishrane – ali su otvoreni i za sve preduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike.

Kao primalac master franšize, partner bi imao obavezu da koncept predstavi na tržištu i razvije mrežu centara tako što bi pronalazio nove, pojedinačne primaoce franšize. Partner bi, s druge strane, mogao da računa na sveobuhvatnu podršku matične kompanije – obuka, prenos znanja, organizovanje nabavke i marketinga spadaju u osnovni franšizni paket.

Kako smo već pisali, klijenti Naturhousa su najčešće osobe sa problemom prekomerne težine. Velika pogodnost je to što svaki centar ima besplatno savetovalište, pa klijent prvo razgovara sa dijetetičarima-nutricionistima, koji mu propisuju individualni plan ishrane. Preparate ili dodatke ishrani koje bi trebalo da koriste tokom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. Svi dodaci su 100% prirodni, proizvedeni u laboratorijama kompanije i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promene u telesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz nedelje u nedelju.

Nataša Bogojević

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank