Fly Fly i u Novom Pazaru
Fly Fly Travel nastavlja da širi franšiznu mrežu – nova poslovnica nalazi se u Novom Pazaru. Za razliku od primaoca franšize u Valjevu, koji je već imao iskustva u radu u turističkoj agenciji, primalac franšize u Novom Pazaru je mlada preduzetnica Enisa Leković. Ona, istina, do sada nije radila u turističkom sektoru, ali joj preduzetničkog iskustva ne manjka, jer je sedam godina imala svoj kozmetički salon. S obzirom da mnogo voli da putuje, odlučila je da se oproba u turizmu.
– Enisa Leković je uspešno završila obuku u Fly Fly Travel-u, nakon čega je otvorena poslovnica – kaže Jelena Ristić, zadužena za širenje franšizne mreže u kompaniji Fly Fly Travel.
Enisa Leković ima velika očekivanja, jer kako kaže, Novopazarci vole da putuju. – Na samom smo početku poslovanja, a već sam imala upite za daleke i atraktivne destinacije – kaže ona.
Otvaranju poslovnice prisustvovao je i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.
POGLEDAJTE ČLANKE
Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.