Gde i car ide peške...

Osim punktova na železničkim stanicama, 2theloo je našao svoje mesto i u trgovačkim centrima, benzinskim pumpama, aerodromima, prometnim ulicama.
Četvrtak
20.12.2012.
Holanđani su poznati po svojim predivnim lalama i vetrenjačama. Ovaj put su ipak privukli pažnju originalnom franšiznom mrežom...javnih toaleta.
 

Prvi javni toalet pod brendom 2theloo (Tu-d-lu) otvoren je sredinom ferbruara 2011. u Amsterdamu. Ova vest bi verovatno završila u rubrici „ništa posebno“ da idejni tvorci koncepta nisu odlučili da neobični poslovni model podele s drugima – kroz franšizu.

Ideja za 2theloo je rođena u trenutku, tokom jedne od shopping tura po Brižu u Belgiji, gde sam boravio sa ženom i decom. U uzaludnoj potrazi za čistim toaletom, u očajanju sam pomislio: Zašto neko ne otvori pristojan javni WC? S ovim jednostavnim pitanjem rodila se i ideja o konceptu 2theloo – objašnjava Eric Treurniet, direktor kompanije.

Pored toga što ima zanimljivo dizajnirane i neverovatno čiste toalete, 2theloo je i prodavnica higijenskog i kozmetičkog asortimana, a u većini objekata postoji i bar gde može da se naruči i popije kafa. Gde god je bilo moguće, projektovani su i toaleti za osobe s invaliditetom, a u standardnu ponudu ulaze i prostorije za roditelje sa malom decom. Do sada, 2theloo je otvorio svoje neobične radnje u Belgiji, Holandiji, Španiji, Izraelu i Poljskoj.

Čisto da se zna...


Igor Bogojević
franšizni konsultant