Spar širi partnersku mrežu u Sloveniji

Nezavisnim trgovcima ne samo što je dostupan dobro poznati brend, već im Spar osigurava i kvalitetan kanal nabavke robe – direktno iz Sparovog distributivnog centra.
Ponedeljak
16.05.2016.
Trgovački lanac Spar Slovenia prošle godine je počeo da razvija partnersku mrežu Spar partner. Pod tim brendom sada posluje šest radnji.
 

Sve veći broj trgovaca i u zemljama ovog regiona odlučuje da svoju maloprodajnu mrežu širi kroz franšizne, odnosno, partnerske sisteme, o čemu smo pisali u više navrata. Tim putem je prošle godine krenula i kompanija Spar Slovenija i danas već ima šest franšiznih prodavnica koje posluju pod nazivom Spar partner.

Vrata prve partnerske prodavnice otvorena su u septembru 2015. – Spar partner Blatnik. U zvaničnim istupima predstavnika kompanije tada je najavljeno da će u narednom periodu nastaviti da šire partnersku mrežu, što je i učinjeno već krajem prošle godine, kada je otvorena druga partnerska radnja. Pre nekoliko dana, mreži se pridružio i šesti partner u mestu Žiri – Spar partner Juries.

Nezavisnim trgovcima ne samo što je dostupan dobro poznati brend, već im Spar osigurava i kvalitetan kanal nabavke robe – direktno iz Sparovog distributivnog centra. Takođe, Sparovi stručnjaci će nezavisnim trgovcima dati i savete kako da organizuju prodaju i urede radnje.

Odluka da razvijamo partnersku mrežu u saradnji sa nezavisnim trgovcima donešena je da bi naši proizvodi bili dosupni i onim potrošačima u čijoj okolini nema Spar radnji. Proizvodi u partnerskim radnjama će biti najvišeg kvaliteta i uskladu sa najvišim standardima – izjava je Igora Merviča, generalnog direktora Spar Slovenia.

Razvijanje partnerske mreže za Spar nije novost jer je brend Spar partner prisutan i na drugim tržištima. Na svom internacionalnom korporativnom sajtu ističu da su razvili razne programe podrške koji partnerima omogućavaju rast prodaje, ali i lanca nabavke, pri čemu su partnerima dostupni i premijum brendovi i Sparove robne marke.

Spar brend je prisutan u 40 zemalja na četiri kontinenta i ima više od 12.000 radnji. U Sloveniji posluju od 1992. godine.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?