Ideja za posao u šoljici kafe
Spremanje pravog kvalitetnog espresa kod kuće do pre nekoliko godina se smatralo privilegijom malog broja ljudi koji su mogli da priušte dobre i skupe espreso aparate, ali i koji su bili spremni da se za kratku, jaku dozu kafe dobro pomuče. Da bi se dobio „savršeni espreso“, proces spremanja uključivao je više koraka i nešto veštine (od mlevenja kafe do čišćenja aparata), što je moglo da se doživi i kao „previše posla za nekoga ko se time ne bavi profesionalno“. Revoluciju je, i ne samo na ovim prostorima, uneo Nespresso, mali kućni aparat za espreso švajcarske kompanije Nestle, koji je proces spremanja kafe pojednostavio i poprilično automatizovao. Osnovna olakšica bilo je to što su se kao „punjenje“ koristile već gotove doze – kapsule ili ampule s kafom.
Kada je „fenomen Nespresso“ preplavio i Italiju, mala grupa prijatelja i preduzetnika iz „zemlje espresa i kapućina“ odlučila je da ponudi svoju liniju kafa u kapsulama i vrećicama (ćaldama), pri čemu espreso, zbog kvaliteta kafe i punjenja, ne bi gubio na prepoznatljivom ukusu i aromi. Od 2011, kada su pokrenuli posao, pa do danas, uspeli su da okupe veliki broj nezavisnih proizvođača i pržionica kafe, razviju asortiman od 1.400 proizvoda i „premreže“ Italiju sa više od 70 specijalizovanih prodavnica kafe i prateće opreme. Pod brendom 101CAFFE’, sve radnje su, zanimljivo je, ustrojene kao franšize.
Kompanija sada namerava da koncept prenese i na druga tržišta, a primaoce franšize traže i u zemljama ovog regiona. Za otvaranje prodavnice po sistemu „ključ u ruke“, franšizni partner bi trebalo da izdvoji najmanje 50.000 eura, a ukupna investicija bi najviše zavisila od veličine lokala. – Naš idealni primalac franšize treba da bude osoba koja je spremna da stavi sebe u službu kupca, osoba koja gaji strast prema kafi i kojoj neće biti teško da objašnjava suštinu niti da priča o kvalitetu i aromi naših proizvoda – kaže Umberto Gonela, direktor kompanije 101CAFFE’.
U 101CAFFE’ prodavnicama ne prodaje se, međutim, samo kafa za espreso, već i niz drugih napitaka – voćni i biljni čajevi, tople čokolade, kafe na bazi ječma, ženšena. Od 1.400 dostupnih proizvoda, čak 600 se nudi pod brendom 101CAFFE’. – Imamo najbolje snabdevenu mrežu specijalizovanih prodavnica za prodaju napitaka i kafe u kapsulama i ćaldama u Italiji. Kao koncept, i kao mreža, nudimo pravi recept za poslovanje na rastućem tržištu samostalnog spremanja kafe, nudimo planiran i sistematičan rast, sa stabilnim rastom prometa i profitabilnosti – ističu u italijanskoj kompaniji. Partneri iz zemalja ovog regiona mogu da računaju na teritorijalnu ekskluzivnost, a u franšizni paket ulaze i obuka, kao i konstantna tehnička i prodajna podrška.
POGLEDAJTE ČLANKE
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Snaga partnerskog sistema
Postoji li mogucnost preuzmanja fransize u crnoj gori? moj mail: crnely@gmail.com
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Kako da stupim u komtantakt sa ovlastenim licem za fransizu
Budućnost u kućnim ljubimcima
Zanimljivo. Kako se dolazi do fransize?
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Ovo je super želela nih da nekog kontaktiram za dalja uputstva za ftanšizu
Pekara za pse
dobra ideja za pravljenje zdrave hrane za pse,voljela bih da mogu i ja tim da se bavim,posebno što imam malog psa kiji ima problema sa ishranom
Trgovina u krvi
Kako da stupim u kontakt sa Metro-Moja radnja,imam prodavnicu u Pirotu pa jer to vazi za celu Srbiju?
Mnogo više uz DIS
IZUZETNO MALI RABATI.ROBA U DISU ZMAJ JEFTINIJA NEGO U VELEPRODAJI
Hiljadu trgovaca u „Mojoj radnji“
zanima me kako bih mogao otvoriti u crnoj gori poslovnicu moja radnja i dali mogu biti primaoc fransize pod kakvim uslovima itd. molim odgovor meil. nedzadm89@hotmail.com