13.07.2016

Indijski koncept osvojio region

Brainobrain, program razvoja intelektualnih i životnih sposobnosti i veština dece, od 2010. razvija franšiznu mrežu u zemljama Adria regiona. Do sada su otvorena 43 centra.

Brainobrain kocept stigao je na ovo područje iz Indije 2010. godine. Prvi franšizni centar otvoren je u Makedoniji, da bi danas u toj zemlji poslovalo čak 18 franšiznih centara.
Brainobrain je, zapravo, inovativni program razvoja intelektualnih i životnih sposobnosti i veština dece starosti od četiri do 14 godina. Ovu metodu je osmislio gospodin Subramaniam iz Indije sa svoja dva sina Anandom i Arulom Subramaniamom, a u saradnji sa poznatim trenerom neurolingvističkog programiranja Sju Najt te matematičkim genijem Spenserom Kolinom. Ideja je zaživela u Indiji 2003. godine, da bi kroz franšizu za 13 godina stigla u 28 zemalja u kojima sada posluje 900 franšiznih centara.

Brainobrain

U Hrvatskoj posluje devet Brainobrain centara, kao i u Sloveniji, u Makedoniji ih je 18, Bosni i Hercegovini četiri, Srbiji dva, jedan na Kosovu

Foto: Brainobrain Hrvatska, Brainobrainfest 2016

Brainobrain povećava mentalne kapacitete. Dovoljno je 15 minuta vježbe dnevno, uz dva sata edukacije tjedno, da bi dijete povećalo svoje mentalne i memorijske kapacitete – kaže Klaudija Ehmer Vorgić, vlasnica kompanije Brainobrain Europa iz Zagreba.

Brainobrain Europa je, kako Klaudija Ehmer Vorgić objašnjava, „produžena ruka“ Brainobrain International iz Indije za razvoj franšizinga na Starom kontinentu. Klaudia Ehmer Vorgić kaže da je ona zapravo „regionalni koordinator za zemlje Evrope“, a sama je primalac master franšize za teritoriju Makedonije i Hrvatske. Za sve ostale zemlje u Evropi pronašla je primaoce master franšize koji dalje šire mrežu dajući pojedinačne franšize. Osim toga što Brainobrain Europa razvija franšiznu mrežu u Evropi, treneri ove kompanije su i jedini ovlašćeni da dalje edukuju trenere koji će raditi u franšiznim centrima.

Ugovor o master franšizi se potpisuje na pet godina, plaća se ulazna franšizna naknada, a primalac master franšize mora da otvori dva sopstvena centra. On ujedno plaća i edukaciju trenera koji će raditi u njegovim centrima. S druge strane, primaoci pojedinačnih franšiza potpisuju ugovor na tri godine, plaćaju franšizne naknade i edukaciju trenera. – Brainobrain pruža potporu u vidu savjetovanja oko organizacije rada, prezentacije programa, marketinga – kaže Klaudija Ehmer Vorgić. 

Brainobrain

Foto: Brainobrain Hrvatska, Brainobrainfest 2016

Brainobrain program, inače, traje 3 do 4 godine i podeljen je u 10, odnosno, 12 nivoa. Grupe se sastoje od manjeg broja učenika (od pet do 15) i formiraju se prema uzrastu dece. Program je dvojezičan, nastava se održava na maternjem i engleskom jeziku. Cilj programa je, prema rečima Klaudije Ehmer Vorgić, da se razvije brzina procesuiranja informacija, bolje pamćenje, koncentracija, fokus, izvrsnost u rešavanju matematičkih i logičkih zadataka. Osim toga, postiže se svesnost o ličnim i tuđim kvalitetima i vrednostima i podstiče se kreativnost.  Programi se zasnivaju na Abakus mentalnoj aritmetici i NLP tehnikama.

U Hrvatskoj pod ovim brendom posluje devet centara, kao i u Sloveniji, u Makedoniji ih je, kao što smo pomenuli, čak 18, Bosni i Hercegovini četiri, Srbiji dva i jedan na Kosovu, koji ima čak 350 polaznika. Klaudija Ehmer Vorgić najavljuje otvaranje prvih centara u Austriji i Češkoj u septembru ove godine.

Osim u zemljama ovog regiona, Brainobrain posluje i u Velikoj Britaniji, Norveškoj, Švedskoj, Kuvajtu, Keniji, Novom Zelandu, Kanadi, Tajlandu...

Daljnji cilj i želja Brainobrain akademije jest da se svakom djetetu omogući pohađanje programa, kako bi svako djete imalo ravnopravni status i priliku da svoj intelektualni i emocionalno-socijalni razvoj – kaže Klaudija Ehmer Vorgić.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank