Iz Portugala, oko sveta

Korisnici na jednom mestu mogu da dobiju kompletnu uslugu, po visokim standardima kvaliteta, ali i vrlo pristupačnim cenama.
Četvrtak
20.12.2012.
Kompanija BodyConcept planira da otvori svoje centre za negu lepote širom sveta.
 

Koncept modernih centara za negu lepote, koji se razvija pod brendom BodyConcept, osmišljen je 2005. godine u Portugalu, gde je u proteklih nekoliko godina otvoreno preko 40 centara, od toga čak 38 u vlasništvu primalaca franšize. Kompanija namerava da u narednim godinama razvije međunarodnu franšiznu mrežu, i u ovom trenutku traži partnere za pokretanje posla u Srbiji i Hrvatskoj.

Vlasnici koncepta su pošli od ideje da korisnici treba na jednom mestu da dobiju kompletnu uslugu, po visokim standardima kvaliteta, ali i vrlo pristupačnim cenama. Svi oni koji imaju probleme estetske ili zdrvastvene prirode, kao što su celulit, gojaznost, bol u zglobovima, loša cirkulacija, akne, bore i sl. mogu da koriste najrazličitije kozmetičke i frizerske tretmane, savremene metode trajne depilacije, čak i pomoć nutricionista. Kao davalac franšize, BodyConcept u mnogo čemu izlazi u susret potencijalnim partnerima.

- BodyConcept je, recimo, vrlo fleksibilan kad je izbor lokacije u pitanju. Za razliku od mnogih drugih kompanija, mi ne zahtevamo da centar bude na skupom ili prestižnom mestu. Uvereni smo da ćemo privući klijente čak i ako se salon nalazi na prvom spratu ili u sporednoj ulici u gradu sa više od 40.000 stanovnika. To nam potvrđuje dosadašnje iskustvo - kaže Marta Šimčak (Marta Szymczak), iz BodyConcepta u Poljskoj.

Prema njenim rečima, BodyConcept nema posebne zahteve ni po pitanju godina, pola, profesionalnog iskustva u industriji lepote ili obrazovanja potencijalnih primalaca franšize.

- Međutim, jako je važno kakva je ličnost potencijalni primalac. Prednost imaju samopouzdane, preduzetne, odgovorne osobe, koje znaju da organizuju posao i dobro sarađuju s ljudima - objašnjava Šimčak.

Primalac franšize, s druge strane, može da računa na potpunu podršku, jer su davaoci više nego spremni da pomognu pri odabiru pogodnog prostora za salon (površine od 80 do 140 kvadratnih metara), da podrže u promociji i marketingu, kao i da obuče osoblje za rad u salonima BodyConcepta.

Ulazna naknada za master franšizu za teritoriju Srbije iznosi 40.000 evra, dok za inicijalna ulaganja za opremu, materijal i pokretanje prvog salona treba izdvojiti oko 55.000 evra.


Igor Bogojević
franšizni konsultant