Grimaldi’s je osvojio više priznanja nego bilo koja druga picerija u Sjedinjenim Državama. Nosilac je nagrade „5 Star Diamond“, ovenčan titulama – „najbolja pica“, „najbolja picerija“, „najbolja pica u Njujorku“, „najbolja gurmanska pica“, „najbolji italijanski restoran“...
Petak
23.09.2016.
Među picerijama u Njujorku, Grimaldi’s ima kultni status. Da li će isti imidž izgraditi i u Evropi? Biće to zadatak budućih primalaca franšize.
 

Svoje „dobro ime“ Grimaldi's gradi još od tridesetih godina prošlog veka, a popularnost najviše duguje najpoznatijem italijanskom specijalitetu i načinu na koji se priprema. U Grimaldi's-u se, naime, pica peče u pećima na ugalj, a uz sveže sastojake, na ukus i kvalitet utiču i nadev pravljen po tajnoj recepturi, domaća mocarela i specijalna „njujorška voda“, tačno određenog mineralnog sastava, kako bi testo svake pice imalo isti ukus. Nije, stoga, ni čudo što zaposlene svako jutro dočekuje red ispred restorana, i što je Grimaldi's postao mesto koje često posećuju poznate ličnosti. U Americi danas radi 45 picerija pod ovim brendom, a vlasnici koncepta planiraju da prve restorane uskoro otvore i u Evropi. Slavna njujorška picerija, naime, nudi franšizu.

Potraga za partnerima – potencijalnim primaocima franšize – koji će biti spremni da razvijaju mrežu picerija na lokalnom tržištu, obuhvata i zemlje Istočne i Centralne Evrope. Među njima su i Srbija, Hrvatska i Slovenija.

Snažne, marketinški orijentisane kompanije koje već imaju iskustva u sektorima povezanim sa hranom, bili bi idealni partneri – kaže Vilijam Edvards, direktor kompanije Edwards Global Services (EGS), zadužene za razoj brenda u Srednjoj i Istočnoj Evropi. To bi, objašnjava dalje Edvards, trebalo da budu kompanije koje mogu da obezbede adekvatne nekretnine za picerije i koje već dobro poznaju potrebe i potencijal lokalnog tržišta.  – U obzir, međutim, dolaze i kompanije iz drugih, srodnih oblasti – trgovački lanci, nekretnine, hotelijerstvo... Bitno je da imaju pristup dobro organizovanom lancu nabavke i da mogu zaposliti kvalitetno osoblje – dodaje Edvards. Investicija za otvaranje dve Grimaldi’s picerije iznosila bi između 1,5 i 3 miliona dolara.

Foto: Grimaldi's

Primalac Grimaldi's franšize imao bi podršku matične kompanije od samog početka. Obuka za menadžere i kuvare restorana bila bi organizovana u jednom od sertifikovanih restorana u Americi. Podrška davaoca franšize uključiće i pomoć pri projektovanju i uređenju enterijera – uz fleksibilne nacrte i formate restorana, primalac franšize bi mogao da računa i na dizajnerska rešenja, opremu i rekvizite po kojima je Grimaldi’s postao prepoznatljiv – ručno zidana peć za picu, karirani crveno-beli stolnjaci, lusteri od flaša za vino...
Podrška, naravno, podrazumeva i savetovanje po pitanju marketinga. Primaoci franšize će imati sve marketinške resurse na raspolaganju, a davalac će pomoći oko planiranja reklamnih kampanja – kaže Edvards.

Kandidatima koji bi želeli nešto više da saznaju o restoranu i uslovima franšizne saradnje, prilika se pruža već sredinom oktobra. Naime, na Sajmu franšiza u Varšavi, koji se ove godine održava od 13. do 15. oktobra, naći će se i kompanija Edwards Global Services. – Svi zainteresovani će na taj način moći direktno da pričaju sa nama i dobiju detaljne odgovore na sva pitanja – kaže Vilijam Edvards. Kompanija Edwards Global Services, inače, zadužena je i za još nekoliko američkih brendova – restorane Denny’s, Arby’s i Lawry’s, sportski pab Tilted Kilt, kafeteriju PJ's Coffee, igraonicu s trambolinama Sky Zone. – Naravno, svi kandidati su dobrodošli – dodaje Edvards.


POPULARNO NA FORUMU

Papa John's osvaja Kinu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Više od italijanskog restorana

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Knedle stižu u Zagreb

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Riblji delikatesi i franšiza

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Nova franšiza u susedstvu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Pizza Hut budućnosti

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.