​PuroClean, jedna od vodećih američkih kompanija za sanaciju objekata oštećenih vodom i vatrom, objavila je nedavno da želi proširiti posao i u zemljama Evrope. Traže se primaoci master franšize.
Petak
30.09.2016.
Štete od vode i vatre iz godine u godinu rastu – to je prilika za biznise koji se bave sanacijom i obnovom uništene imovine. Jedna od vodećih američkih franšiza iz ove oblasti zato i planira širenje u Evropi.
 

Vatra i voda jesu dobre sluge, ali zli gospodari. Ljudi koji su i sami iskusili ovo potonje, ne kriju koliko im je bilo važno da pomoć stigne što pre, a pogotovo da znaju kome mogu da se obrate u tom trenutku. Upravo iz tog razloga 1991. u Americi je osnovana kompanija PuroClean. Predstavili su se kao „hitna pomoć za oštećenu imovinu”, želeći da ljudima u nevolji priteknu što brže – po mogućstvu u roku od 24 sata po nesreći.

Kompanija se specijalizovala za sanaciju i obnovu objekata oštećenih vodom i vatrom, ali i za borbu protiv buđi, kao i čišćenje posle sanitarnih nesreća i biološke kontaminacije. Kako ove vrste nezgoda ne biraju ni mesto ni vreme, PuroClean je vrlo brzo po osnivanju počeo da širi posao, i to – davanjem franšize. Danas su jedan od najvećih sistema iz ove oblasti u Severnoj Americi, sa više od 230 franšiznih podružnica u SAD i Kanadi. Sa dobrim rezultatima i rastom reputacije, kompanija je postala i poželjan partner za mnoga osiguravajuća društva širom Amerike.

U PuroClean-u sada razmišljaju još dalje – posao bi želeli da prošire i „preko okeana“. Naime, pošto su analizirali nekoliko tržišta u Evropi, shvatili su da potreba za ovom vrstom usluge postaje sve češća i veća – delimično i zbog učestalih prirodnih katastrofa (poplave, požari...). Kompanija se već fokusirala na tržišta Velike Britanije, Irske, Nemačke, Italije i Španije, ali su, kako kažu, zainteresovani i za druge zemlje Starog kontinenta. Kompanija bi na ovim tržištima želela da pronađe primaoce master franšize, koji bi bili zaduženi za dalji razvoj posla na lokalnom tržištu.

PuroClean je franšiza sa dokazanim rezultatima u SAD i Kanadi, specijalizovana za brzu i stručnu sanaciju oštećene imovine. Jaka infrastruktura i resursi – sertifikovani sistemi isušivanja, najnovija tehnologija i oprema – čine nas idealnim franšiznim partnerom koji bi mogao da usluge sanacije pruža i u Evropi – objašnjava izvršni direktor kompanije Mark Dejvis.

Preduzetnike u Evropi bi, ističu u kompaniji, trebalo da privuče dokazan poslovni model otporan na krizu, koji bi dodatno pomogao industriji osiguranja tako što će ponuditi „novi, kompetentni, dobro organizovan i dobro opremljen sistem u svakoj od zemalja“. Uz to bi primaoci master franšize mogli da računaju i na proverene, sigurne procedure i sistem rada, sveobuhvatnu obuku, podršku u razvoju plana ekspanzije, neograničen potencijal rasta u industriju sa velikom potražnjom. – Idealan kandidat je preduzetnik koji razume šta PuroClean predstavlja – servis za pomoć vlasnicima imovine u trenutku kada im je to najpotrebnije – kaže Dejvis.

U franšiznu mrežu su, međutim, dobrodošli i preduzetnici koji se već bave ovim poslom, ali koji bi da povećaju konkurentnost tako što bi poslovali pod proverenim brendom i sistemom.

PuroClean je svoj franšizni koncept već predstavio u Irskoj – kompanija je nastupala na sajmu franšiza Franchise Show Ireland, koji se početkom septembra održao u Dablinu.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?