S inovacijom na sajam
Ovogodišnji Evropski taksi sajam održava se 4. i 5. novembra u Kelnu. Kao i prethodne četiri godine, na sajmu će se okupiti taksi kompanije, vlasnici i vozači iz cele Evrope i sveta, a fokus će i ovog puta biti na predstavljanju inovacija u taksi industriji. Kako je najavljeno, hrvatska Cammeo Grupa će predstaviti svoje softversko rešenje za upravljenje taksi poslovanjem – Taxi Navigator.
– Taxi Navigator je jedinstven i inovativan operativni sistem za upravljanje taksi poslovanjem – od menadžmenta, kol-centra, preko vozača do krajnjeg korisnika – i temelji se na najnovijim informatičkim rešenjima i GPRS komunikaciji. Naš sistem je testiran u realnom vremenu i omogućava jasnu sliku poslovanja kompanije, pa na taj način pojednostavljuje zadatke vođenja poslovanja kroz kontroliranu optimizaciju resursa – objašnjava Tomislav Opić, rukovodilac prodaje Taxi Navigatora.
Sistem se, naime, prethodnih godina neprestano nadograđivao i razvijao. Fokus je, kako kaže Opić, bio na tehnološkom razvoju i uspostavljanju standarda kvaliteta. – Iako smo relativno mlada kompanija, sa ovim sisitemom, za samo nekoliko godina smo uspeli da liberalizujemo taksi tržište u Hrvatskoj, a vrlo brzo smo postali sinonim za kvalitetnu i pouzdanu uslugu – kaže on.
Godine 2014. Cammeo Grupa je pokrenula i franšizni sistem poslovanja, tako da je Taxi Navigator postao neizostavni, i najinovativniji, deo franšiznog paketa. Pored Cammeo taksi vozača u Zagrebu, ovaj sistem koriste i svi franšizni partneri, i to u osam gradova Hrvatske (Rijeka, Osijek, Varaždin, Čakovec, Koprivica, Beli Manastir, Šibenik te Vukovar). Taxi Navigator je, međutim, kao softversko rešenje stigao i na druga tržišta, pa sistem danas koriste različita taksi udruženja u celom regionu – Srbiji, Crnoj Gori, Kosovu, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, a od 2015. primenjuje se i u Kataru.
– Sada posedujemo više od 800 vozila i jedini smo pružalac taksi usluga u ovom delu Evrope koji ima sertifikat ISO-9001 – sistem upravljanja kvalitetom. Naša flota se sastoji od vozila na tečni naftni gas, čime pokazujemo jaku želju i odlučnost u ekonomičnosti i očuvanju životne sredine. Svake godine više od šest miliona putnika koristiti naše usluge, a mi i dalje rastemo – napominje Opić.
Učestvovanje na sajmu u Kelnu, potvrđuje on, samo je prvi korak ka snažnijoj promociji i međunarodnoj ekspanziji. Sajam će, stoga, biti i prilika za sve one koji žele da se upoznaju sa sistemom i uvere u efikasnost rešenja Taxi Navigator.
POGLEDAJTE ČLANKE
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta