Pametna auto-perionica otvorena u Zagrebu

Cammeo planira da auto-perionicu Smartwash ponudi i kroz franšizu i koncept proširi širom Hrvatske
Četvrtak
24.11.2016.
Hrvatska taksi kompanija Cammeo odskora razvija novi koncept – pametnu auto-perionicu Smartwash.
 

Prva perionica ove vrste i pod brendom Smartwash otvorena je sredinom oktobra u okviru zagrebačkog Bundek centra. Kako kažu u kompaniji Cammeo, vlasnici automobila će od sada po vrlo povoljnim cenama moći da koriste usluge kompletnog pranja automobila (spoljašnje, unutrašnje, hemijsko), dok će se pri radu koristiti samo ekološki prihvatljivi proizvodi.

Kako bi, međutim, opravdali naziv „pametne auto-perionice“, iz kompanije Cammeo najavljuju skoru implementaciju aplikacije za korisnike pametnih uređaja, pomoću koje će moći unapred da naruče uslugu pranja, rezervišu termine i prate status naručene usluge. – Naše dugogodišnje iskustvo u prevozničkoj delatnosti i održavanje velike flote vozila omogućilo nam je sticanje vrednog iskustva koje sada možemo da ponudimo i drugima i omogućimo im značajne uštede vremena i novca – kaže generalni direktor Cammeo Grupe Vladimir Minovski.

Treba pomenuti da sama Cammeo grupa u svojoj taksi floti ima 400 automobila, a stečeno iskustvo ne odnosi se samo na prevozničku delatnost, već i na model poslovanja koji razvijaju od 2014. – franšizing. Za ove dve godine, franšizne partnere, kao samostalne taksi prevoznike koji rade u sistemu Taxi Cammea, kompanija je pronašla u devet gradova Hrvatske – Rijeci, Osijeku, Varaždinu, Čakovcu, Koprivici, Belom Manastiru, Šibeniku, Vukovaru i Splitu.

Kako najavljuju, franšizu sada žele da razviju i za auto-perionice Smartwash.

Osim Zagreba, franšizu ćemo širiti i na druge gradove, a posebno nas raduje što ćemo time, pored aktuelnih projekata – Taxi Cammea i Taxi Akademije – otvoriti i dodatne mogućnosti za zapošljavanje – kaže Vladimir Minovski.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?