14.03.2017

Novi član „Brosh“ porodice

Druga franšizna radnja nakita i modnog aksesoara „Brosh“ otvorena je u beogradskom naselju Žarkovo.

Nakon samo nekoliko meseci od otvaranja prve franšize u Leskovcu, „Brosh“ je svoju mrežu proširio za još jednog člana franšizne porodice. Otvorena je radnja u Trgovačkoj ulici u beogradskom naselju Žarkovo.
Milica Luković, primalac franšize, kaže da je već dve godine razmišljala da pokrene sopstveni biznis, ali tako što bi uzela franšizu. – Dugo sam u porodičnom poslu, ali sam želela da otvorim nešto za „svoju dušu“. Dve godine sam razmišljala i tragala za idejom koja bi mi bila interesantna, ali i za biznisom koji nije suviše skup. Kada sam na vašem portalu pročitala tekst o Broshu, odmah sam se zainteresovala. Otišla sam na njihov sajt, pogledala ponudu, izgled radnji – svidelo mi se – priča Milica Luković.

Brosh, Beograd Fot. Brosh

„Brosh“ u Trgovačkoj ulici u beogradskom naselju Žarkovo

Presudilo je, kako kaže, to što su proizvodi „Brosha“ dostupni ljudima sa srednjim primanjima (oko 30.000 dinara). – U startu sam tražila nešto čiji su proizvodi pristupačni, a lepi, tako da svi mogu da priušte sebi makar broš, minđuše, narukvicu – objašnjava ona šta ju je još opredelilo za ovaj brend.

Kada je pokazivala „Brosh“ svojim prijateljima, konsultujući se oko ideje da postane primalac franšize, svi su, kako kaže, bili oduševljeni izgledom i ponudom radnje. S druge strane, prednost ove preduzetnice je što ima lokal u svom vlasništvu, a u radnji će, između ostalog, i sama raditi.

Marina Erhartič, vlasnica brenda „Brosh“, kaže da ima dosta zainteresovanih za franšizu. – Ne želimo da se zalećemo, jer nisu svi ozbiljni kandidati. Dosta mladih ljudi nam se javlja, tako da nije ni slučajno što su i naša prva dva primaoca franšize, i Miloš Milošević iz Leskovca i Milica Luković iz Beograda, mladi ljudi, puni entuzijazma i spremni da rade i razvijaju posao. Ipak, godine nisu presudne, već ozbiljnost kandidata potrebno je vreme da se stvari iskristališu i da se dođe do dobrih primalaca franšize – kaže Erhartič.

Ona dodaje da je velika predost to što Milica Luković ima svoj lokal i što će sama raditi u njemu, čime se njeni troškovi značajno smanjuju.

„Brosh“ je domaći lanac prodavnica nakita i modnih dodataka koji je svoje poslovanje započeo u Novom Sadu. Odnedavno se šire i kroz franšizu, a postoji mogućnost uzimanja pojedinačne franšize ili, pak, franšiznog kornera (shop-in-shop model).

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank