Trenutno, uz tri vlastite, Stile Interio ima i tri franšizne jedinice i mrežu od 18 partnera i dobavljača u veleprodaji.
Petak
28.12.2012.
Uprkos kriznim godinama, mađarska kompanija za uređenje doma Stile Interio posluje sa dobitkom i najavljuje širenje franšizne mreže u ovom regionu.
 

Kompanija Stile Interio je osnovana 2006. godine i za ovih šest godina postojanja uspela je da postane igrač broj jedan na tržištu za opremanje i unutrašnje uređenje doma u Mađarskoj. U 2010. kompanija je počela da širi mrežu franšiznih radnji unutar i izvan granica zemlje. Trenutno, Stile Interio ima tri vlastite i tri franšizne jedinice, 18 dobavljača i partnera u veleprodaji, a sve proizvode prodaje i preko web shop-a. I pored toga što su gotovo sve vodeće kompanije za uređenje doma u poslednjih nekoliko godina objavljivale podatke o padu prodaje, Stile Interio svake godine povećava zaradu. Kako?

-Stile Interio nudi jedinstven proizvodni portfolio, što znači da smo asortiman sastavili od proizvoda visokog kvaliteta i originalnog dizajna koji su, uz to, i cenovno vrlo pristupačni. Ideja je bila da se ponude ne samo dekorativni i funkcionalni proizvodi, nego i sva dodatna dekorativna oprema za uređenje doma koja do sada nije bila dostupna u Mađarskoj, tako da je deo asortimana nabavljen iz inostranstva, jer takvih proizvoda, jednostavno, nije bilo na domaćem tržištu - objašnjava Žolt Vig (Vigh Zsolt), izvršni direktor kompanije Stile Interio, i dodaje da velika zasluga za uspeh pripada i timu od 36-oro zaposlenih, među kojima su i oni koji rade po četrnaest sati dnevno.

Prodajni saloni se prostiru na površini od 200 do 250 kvadratnih metara, a asortiman obuhvata proizvode koji se prave u 170 različitih fabrika, od kojih većina proizvodi robu samo za Stile Interio. Svake godine oko 100.000 kupaca prođe kroz prodajne salone Stile Interio, ali budući da se veći deo njihovog dekorativnog asortimana isporučuje i drugim robnim kućama, njihove proizvode kupi od 150 do 160 hiljada ljudi.

- U ovom trenutku, tražimo partnere koji žele da ponude jedinstvene proizvode koji se ne mogu naći nigde drugde, koji žele da rade u prijatnom prodajnom ambijentu i koji će znati da iskoriste postojeću bazu klijenta, a ono što mi očekujemo nije mnogo, tražimo da se potrude i pokušaju da profitiraju na ovim povlasticama - kaže Vig.

U Slovačkoj je već otvoren prvi prodajni salon, a uveliko se pregovara sa kandidatima iz Rumunije i Poljske. Dobra vest je da su u kompaniji Stilo Interio započeli pregovore sa potencijalnim primaocima franšize iz Srbije, Slovenije i Hrvatske, tako da se u ovom regionu širenje franšizne mreže vodeće mađarske kompanije za uređenje doma može očekivati u bliskoj budućnosti.

( Franchising.hu; priredila NB)