Još jedan brend AccorHotela stiže u BiH
Biće to još jedan luksuzni brend AccorHotels grupacije u Bosni i Hercegovini. Nakon što je početkom 2017. potvrđena izgradnja hotela MGallery by Sofitel u Tarčinu kod Sarajeva, sredinom aprila, francuska grupacija AccorHotels je potpisala franšizni ugovor s grupacijom Al Shiddi International, koja će u glavnom gradu Bosne i Hercegovine otvoriti hotel pod brendom Swissôtel.
– Ovo je uzbudljiv ulazak Swissôtel brenda na novo tržište i savršen dodatak našem portfoliju za destinacije širom Evrope – izjavio je Dankan O’Rurk, COO luksuznih brendova u Evropi za AccorHotels.
Swissôtel je lanac luksuznih hotela sa 5+ zvezdica, a u portfoliju francuske grupacije nalazi se od prošle godine.
Kako se navodi u saopštenju grupacija, hotel u Sarajevu bi trebalo da se otvori početkom 2018. godine. Biće smešten u blizini zgrade Saveta ministara BiH, u sklopu poslovnog centra Sarajevo City Center, koji dnevno obiđe 30.000 posetilaca. Hotel će imati 218 prostranih soba, privatni klub, tri restorana, Pürovel Spa & Sport centar, kao i kongresni prostor na površini od 500 kvadratnih metara. Ovom investicijom osiguraće se 200 direktnih i 400 indirektnih novih radnih mesta.
Kao primalac franšize, projektom upravlja grupacija Al Shiddi International iz Rijada, koja je jedna od istaknutih investiconih kompanija u Saudijskoj Arabiji, sa velikim portfoliom lokalnih i globalnih invesicija u oblasti finansijskih usluga, nekretnina, poljoprivrede, proizvodnje, industrije i maloprodaje.
Sa više od 4.000 hotela i 570.000 soba, francuski AccorHotels je ne samo najveći evropski, već i jedan od vodećih svetskih hotelskih operatera. Prisutan je u 92 zemlje i izdvaja se po raznovrsnim hotelskim brendovima, u svim kategorijama – od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels se na svetskim tržištima širi kroz više kanala i strategija: direktnim prisustvom (otvaranjem sopstvenih hotela), menadžment ugovorima, ali i franšiznim ugovorima, tj. davanjem franšize, kao sve prisutnijom strategijom.
POGLEDAJTE ČLANKE
Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.