10.05.2017

Rast na svim poljima

Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smeštaja sa jedinstvenim konceptom, nedavno je počela da širi svoju franšiznu mrežu. U želji da što više promoviše koncept, ove godine će učestvovati i na Sajmu franšiza u Opatiji.

Direct Booker je počeo da posluje pre nekoliko godina, ali je svojim jedinstvenim konceptom napravio bum na tržištu Hrvatske. Taj koncept podrazumeva akviziciju privatnog smeštaja, njegovo oglašavanje na najvećim prodajnim platformama te umrežavanje sa ostalim pružaocima usluga na određenoj destinaciji, poput ugostitelja ili prevoznika, kako bi se gostu ponudila što kompletnija usluga. U svojoj mreži su do kraja 2016. imali 1.000 objekata u Hrvatskoj i Crnoj Gori, a u ovoj su, za prvih nekoliko meseci, u svoj portfelj dodali još 330. To znači da su svoje prodajne kapacitete povećali 33 odsto. U letnju sezonu planiraju da uđu sa više od 1.400 objekata u svom portfelju, što je i bio njihov cilj koji su postavili prošle godine.

Direct Booker, aplikacija Fot. Direct Booker

Direct Booker će biti jedan od izlagača na FEC-u – Sajmu franšiza, financijskih i konsultantskih usluga, koji se 7. i 8. juna održava u Opatiji

Ove godine smo pojačali broj ljudi u Splitu i Zadru, a otvorili smo regiju Istre i grad Zagreb i time je ostvaren plan da pokrijemo samostalno teritoriju Hrvatske. Za narednu godinu je plan povećati broj ljudi u Splitu, Šibeniku Zadru i Istri te tim potezom ići u dalje povećanje kapaciteta – objašnjava Nikola Grubelić, jedan od osnivača kompanije Direct Booker.

Svoj dokazani koncept odlučili su da ponude i drugim preduzetnicima koji bi ga razvijali na drugim turističkim destinacijama. Prva franšiza počela je da nedavno radi u Sarajevu. – Prvi koraci idu očekivanim tempom, a to je da se lagano ostvaruje akvizicija objekata i da se primalac franšize u potpunosti upozna sa našim modelom rada i počne ga primenjivati u praksi, da iskusi posao iz prve ruke jer je sezona već počela. Sarajevo kao destinacija ima jako puno potencijala, ona je tek u razvoju tako da očekujemo da ćemo brzo rasti s brojem jedinica u ponudi destinacije – kaže Grubelić.

Kao jedan od načina širenja franšizne mreže i promocije franšiznog koncepta vide i u nastupu na sajmovima, pa će 7. i 8. juna biti jedan od izlagača na FEC-u – Sajmu franšiza, financijskih i konsultantskih usluga u Opatiji. – Pošto smo početnici što se tiče franšiznog poslovanja i delovanja, odlučili smo se za učešće na sajmu u Opatiji kako bi upoznali ostale učesnike, videli njihove koncepte i njihov način prezentacije, upoznali bitne ljude vezane za franšizno poslovanje koji bi nam mogli biti od pomoći u razvoju našeg projekta. Iako smo se odlučili da ćemo samostalno pokriti teritoriju Hrvatske, verujemo da ćemo na sajmu ostvariti kontakte s zainteresovanim potencijalnim klijentima iz regije i drugih zemalja – objašnjava Grubelić.

Iako su tek nekoliko meseci aktivni u promociji franšiznog koncepta, stiglo im je nekoliko upita – iz Slovenije, Srbije, Češke, pa i Dubaija. Na pomolu je i potpisivanje novog ugovora o master franšizi za jednu teritoriju.
Potencijalne primaoce najviše interesuje naš model rada, način akvizicije smeštajnih kapaciteta, prodaja istih, te naš sistem preko kojeg obavljamo celokupni posao i plan daljeg širenja firme i poslovanja. Nemamo neke posebne preferencije u pogledu destinacije koje bi voleli da imamo u portfelju, ali smatramo da je za početak najbolje raditi sa partnerima iz zemalja u regiji radi lakše komunikacije, lakšeg i boljeg prenošenja znanja i u tom periodu bi naš franšizni model pripremili još kvalitetnije za izlazak na veće tržište – naglašava Grubelić.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank