Razrađen poslovni model, prepoznatljiv brend, sveobuhvatna obuka, širina ponude i usluga koja ih izdvaja od drugih – samo su neki od razloga zašto se zainteresovani za franšizu odlučuju za Fly Fly Travel
Ponedeljak
22.05.2017.
Kompanija Fly Fly Travel nastavlja da širi mrežu – od početka ove godine, otvorene su dve nove franšizne poslovnice. Primaoce je privukao poznati brend i proveren poslovni model.
 

Nove Fly Fly Travel franšizne poslovnice otvorene su u Šapcu i Vršcu. I jednom i drugom primaocu Fly Fly franšize zajedničko je to što se ranije nisu bavili turizmom, ali su ih, kako kažu, privukli poslovni model i brend ove turističke kompanije. I franšizing, kao specifičan model saradnje.

Dušan Belovuković, primalac franšize za područje Šapca, kaže da je, nakon povratka iz inostranstva, razmišljao koji bi posao mogao da pokrene. Za idejama je, između ostalog, tragao i na našim Franchising portalima. – Odlučio sam se za franšizu jer je u takvim sistemima poslovni model dobro razrađen, postoji obuka, a u ovoj branši je, čini mi se, naročito teško uspeti ako posao pokrenete sami – kaže Belovuković.

On kaže da je zadovoljan poslovanjem u prva dva meseca koliko radi, te da je prijatno iznenađen potražnjom. – U Šapcu uglavnom rade subagencije i jako je malo organizatora putovanja – što je prednost za nas. Uz to, osim klasičnih aranžmana, Fly Fly je prepoznatljiv po sistemu prodaje karata koji male agencije nemaju, tako da Šapčani avio-karte uglavnom kupuju preko nas. Prodaja karata je bolja nego što sam mislio da će biti. Iznenađen sam koliko Šapčani „lete“ – kaže on.

U agenciji radi sa svojom verenicom Milicom i kaže da namerava da tako bude i u budućnosti. – Troškovi radne snage su veliki, a s druge strane, u malom gradu se greške ne praštaju – ljubaznost i usluga moraju da budu na najvišem nivou kako bi se pridobili klijenti. Zato posao treba da rade oni kojima je najviše stalo –objašnjava Belovuković.

Priča Denisa Bere iz Vršca vrlo je slična Dušanovoj. I on je želeo da pokrene sopstveni posao, a od samog starta je znao da želi da uzme franšizu, te se o ovom načinu poslovanja informisao na Franchising portalima.
Verujem u sve prednosti koje donosi franšizing. Vrlo je važna podrška koju davalac franšize pruža – logistika, marketing, izgrađen brend... Osim toga, zahvaljujući obuci ne morate da imate prethodno znanje, kao što se ni ja nikada ranije nisam bavio turizmom. Moje znanje se zasnivalo na putovanjima, sopstvenim iskustvima i želji da na ovaj način omogućim i drugima da putuju i dožive pozitivna iskustva – kaže Bere koji takođe u poslovnici radi sa svojom devojkom Andrijanom.

On potvrđuje i da u Vršcu uglavnom rade subagencije, a njihova prednost, kao primaoca Fly Fly franšize, jeste i to što su organizatori putovanja, pa tako mogu da ponude više od drugih. – Radimo svega mesec dana i rano je za zaključke. Prvi utisci su pozitivni, no videćemo kako će se dalje poslovanje odvijati. Dobili smo dosta komplimenata – pre svega, da smo cenovno povoljniji, što je važno, pošto je ljudima u malom mestu lako da obiđu sve agencije i uporede šta im se sve nudi – kaže Bere.

Kompanija Fly Fly Travel svoj franšizni sistem gradi već godinama, a brend i poslovni model proširila je i van tržišta Srbije.


Vesna Lapčić
saradnik