„Srbija ima veliki potencijal za hotele pod međunarodnim brendovima, uz jaku regionalnu podršku hotelijera kao što je Orbis“, Gilles Clavie, predsednik i izvršni direktor Orbis Hotel Group-a
Četvrtak
29.06.2017.
Orbis Group, nosilac master franšize francuskog AccorHotels-a za Istočnu Evropu, u septembru 2017. otvara hotel u Beogradu – Mercure Belgrade Excelsior.
 

Poljski Orbis Hotel Group, strateški partner i nosilac master franšize francuskog AccorHotels-a za Istočnu Evropu, potpisao je sredinom juna sporazum o upravljanju sa grčkim LAMPSA Hellenic Hotels-om, vlasnikom beogradskog hotela Excelsior. Rezultat ove saradnje biće vidljiv već u septembru za kada je planirano otvaranje hotela Mercure Belgrade Excelsior.

Srbija je tako postala 96. zemlja u kojoj će biti otvoren hotel pod AccorHotels brendom, a beogradski Excelsior će ući u svetsku grupu koja broji više od 4.100 hotela. Na ovaj je način i Beograd stavljen na mapu željenih turističkih destinacija za više od 32 miliona članova kluba lojalnosti francuskog hotelskog lanca.

Naš cilj je da ojačamo vodeću poziciju u regionu kroz širenje mreže hotela, uglavnom kroz partnerstva sa jakim investitorima, a takođe i ulaženjem na nova tržišta, na kojima još nismo prisutni. Srbija ima veliki potencijal za hotele pod međunarodnim brendovima, uz jaku regionalnu podršku hotelijera kao što je Orbis. Otvaranjem hotela Mercure, uvodimo na srpsko tržište jedini hotelski brend srednje kategorije, koji objedinjuje snagu međunarodne mreže sa snažnom predanošću i kvalitetom i iskustvom hotela koji su orijentisani na svoju lokalnu zajednicu – rekao je Gilles Clavie, predsednik i izvršni direktor Orbis Hotel Group-a.

Hotel Excelsior za sada gostima nudi 73 sobe, restoran i konferencijsku salu, u samom centru Beograda.
Zadovoljstvo nam je da predstavimo brend Mercure Beogradu. Partnerstvo sa AccorHotels-om i Orbisom će nam dati priliku da budemo deo jedne od najjačih i najuglednijih hotelskih kompanija. Sigurni smo da će ovo partnerstvo pomoći u predstavljanju našeg hotela i grada Beograda – rekao je Anastassos Chomenidis, generalni direktor LAMPSA Hellenic Hotels-a.

Snaga francuskog brenda

Sa portfeljom od 4.000 hotela i 570.000 soba, francuski AccorHotels je ne samo najveći evropski, već i jedan od vodećih svetskih hotelskih operatera. Prisutan je u 95 zemalja i izdvaja se kao grupa sa najvećim i najraznovrsnijim portfeljom hotelskih brendova koji uključuje hotele u svim kategorijama, u rasponu od ekonomičnih do luksuznih. Saradnja između AccorHotels-a i Orbis Group-a datira još od 1973. godine.

Orbis Hotel Group je najveća mreža hotela u Poljskoj i Istočnoj Evropi. Lanac se sastoji od 117 hotela (u devet zemalja) i jedini je nosilac master franšize za brendove AccorHotels-a u 16 zemalja Srednje i Istočne Evrope, među kojima su i Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija. Mercure je samo jedan od AccorHotels brendova, uz Sofitel, M Gallery, Pullman, Novotel, Ibis, Ibis Stayles i Ibis budget.

Snažan razvoj uz franšizu

Osim hotela u Beogradu, Orbis će do kraja 2017. svom franšiznom portfelju dodati i dva hotela u Bosni i Hercegovini – MGallery by Sofitel u Tarčinu i Novotel u Sarajevu. – Ušli smo na potpuno nova tržišta koja mnogo obećavaju. U ovom trenutku, otvaramo i dva Mercure hotela u Rumuniji, a pokrenuti su i projekti za otvaranje Ibis hotela u Viljnusu, a zatim i u Varšavi, Ščećinu i Gdanjsku. U tim novim objektima nudiće se ukupno više od 500 soba – kaže Malgožata Morek, zadužena za franšizni razvoj Orbis Group-a. – Osim toga, radimo na širenju mreže sa dodatna 33 hotela – od toga, šest će biti direktne investicije Orbis Group-a, a za 27 hotela biće potpisani menadžment ili franšizni ugovori. Većina tih projekata planirana je za 2018. – objašnjava Morek.

Hotelijeri koji razmišljaju o promeni imidža i rebrendingu postojećih objekata zapravo su idealni franšizni partneri AccorHotels i Orbis grupacije, a osnovni kriterijumi za pristupanje mreži jesu veličina i lokacija objekta. Hotel bi, kako objašnjava Morek, trebalo da bude u mestu ili oblasti s razvijenim poslovnim ili klasičnim turizmom, te da ima najmanje 50 soba. – Otvoreni smo za saradnju i s hotelima s manjim brojem soba, ali bi oni svakako trebalo da imaju potencijala za proširenje. U suštini, poželjni franšizni partneri su vlasnici hotela koji planiraju da prošire svoje kapacitete, jer uviđaju da tržište ima perspektivu – ističe Malgožata Morek. – Faza planiranja ovakve investicije je i najbolji trenutak da nas kontaktiraju – kaže ona.

Najveća prednost za franšizne partnere i investitore je svakako činjenica da postojeći hoteli, sa promenom imidža i brenda, postaju deo jednog od vodećih hotelskih lanaca. – Međutim, to nije jedina vrednost – napominje Morek. – Naši partneri će dobiti svu potrebnu podršku i pomoć u svakoj fazi izgradnje i opremanja hotela, kao i provereni sistem rezervacije, pomoć u marketingu i upravljanja kanalima distribucije. Uzimanjem franšize, partneri, zapravo, dobijaju gotov proizvod, odgovarajuće alate i podršku, što uključuje i obuku za sve zaposlene u hotelu. Pristupanjem našem globalnom distributivnom sistemu, dobiće i program lojalnosti Le Club AccorHotels, a tako i priliku da poboljšaju konkurentnost, napreduju i sarađuju ​​sa svetskim kompanijama – podseća Morek.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?