03.07.2017

Za partnere – sve najbolje

Iako se daju kao mali, ali nezaobilazan znak pažnje, čestitke su, zapravo, veliki biznis. To potvrđuje i švedska kompanija Card Group, s prodajnom mrežom u čak 45 zemalja. Franšizu sada žele da razviju i u Sloveniji.

Skoro da ne postoji važan trenutak u čovekovom životu koji „ne prati“ i odgovarajuća čestitka, a toga su, očito, bili svesni i u švedskoj kompaniji Card Group kada su 1997. započinjali posao. Kompanija se specijalizovala za dizajn i prodaju čestitki, ali i proizvoda za pakovanje poklona, aksesoara za proslave, dečije rođendane, dekoraciju. Tokom 20 godina poslovanja, uspeli su da uveliko pređu granice svog matičnog tržišta – razvili su franšiznu mrežu u čak 45 zemalja, koja je i tokom recesije poslovala „u plusu“. Card Group je, tako, postao ne samo franšizni sistem s najvećim obimom izvoza u Švedskoj, već i jedna od najrazvijenijih franšiza u svojoj oblasti na svetu. Kompanija i dalje radi na širenju mreže – ciljaju na nova tržišta i u potrazi su za partnerom koji bi posao razvijao u Sloveniji.

Card Group Fot. Card Group

Partner će biti primalac master franšize, zadužen za organizaciju poslovanja u Sloveniji – snabdevanje maloprodajnih objekata proizvodima Card Group-a, pronalaženje merčendajzera, koordinaciju ključnih operacija i podršku unutar lokalnog tima

Partner će biti primalac master franšize, zadužen za organizaciju poslovanja u Sloveniji. To uključuje i snabdevanje maloprodajnih objekata proizvodima Card Group-a, pronalaženje merčendajzera, kao i koordinaciju, razvoj ključnih operacija i podršku unutar lokalnog tima. Za teritoriju Slovenije, primalac master franšize bi trebalo da pronađe četiri merčendajzera koji će svojim uslugama pokrivati unapred određene oblasti.

Svoje proizvode partneri bi mogli da ponude nizu maloprodavaca – supermarketima, knjižarama, gift šopovima, cvećarama, prodavnicama igračaka, benzinskim pumpama, trafikama – lista mogućih klijenata je jako dugačka. Ono što preporučuje i izdvaja partnera Card Group-a od drugih dobavljača jesu izuzetno povoljni uslovi saradnje – maloprodavac bi plaćao samo onu robu koju proda. Na taj način, objašnjavaju u kompaniji, maloprodavac uopšte ne rizikuje, a među njima biće i onih koji će početi da zarađuju na asortimanu koji do tada nisu nudili u svojoj radnji.

Da bi posao od samog početka tekao bez problema, Card Group, kao davalac franšize, svojim partnerima nudi podršku koja obuhvatai početnu obuku (u Švedskoj), konstantnu podršku biznisu u Sloveniji, dostavu prodajnog materijala, uspostavu intranet sistema, pristup maloprodajnim kanalima...

Primalac master franšize treba da obezbedi obrtni kapital u vrednosti od 20.000 do 35.000 evra, što će biti dovoljno za uspešan početak i razvoj biznisa. Poželjno je da partner ima iskustva u prodaji i vođenju posla, ali to ne mora da bude vezano za ovu branšu.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank