06.07.2017

No+Vello širi mrežu

U Srbiji je otvoren treći franšizni centar za trajnu epilaciju No+Vello.

Treći centar za trajnu epilaciju No+Vello počeo je sa radom 10. juna u tržnom centru „Stadion“ u Beogradu. Nejra Gadžo, primalac master franšize za teritoriju Srbije, kaže da su prezadovoljni prvim nedeljama rada. – Nije novina da No+Vello i u drugim zemljama svoje poslovne jedinice otvara u šoping centrima. Mi smo svakako želeli da pokrijemo taj deo Beograda gde se „Stadion“ istakao kao najatraktivnija lokacija, i nismo pogrešili. Za samo 20 dana prikupili smo 100 klijenata, što je odličan poslovni rezultat – iznad naših očekivanja i prvobitnih projekcija. Što je još važnije, iz dosadašnje prakse znamo da svaki No+Vello centar ima konstanatan trend rasta broja klijenata, dok se ne dostigne maksimalna popunjenost, što očekujemo i u ovom slučaju – kaže Gadžo.

No+Vello Fot. No+Vello Srbija

No+Vello u tržnom centru „Stadion“ u Beogradu

Cilj za naredni period je da pronađu adekvatne lokacije na Novom Beogradu i Banovom Brdu. – Ta dva dela grada su nam trenutno u fokusu i radimo na tome da u njima u narednom periodu otvorimo No+Vello centre. Cilj nam je da u potpunosti pokrijemo Beograd – kaže Nejra Gadžo.

Osim toga, privodi kraju pregovore za teritoriju Kosova i Metohije. – Ti pregovori traju dugo i priveli smo ih kraju. Odlučili smo da na toj teritoriji imamo jednog primaoca franšize koji poznaje lokalne prilike i koji će kasnije razvijati mrežu. Prvi centar bi trebalo da se otvori u Prištini – kaže ona.

Da podsetimo, početni franšizni paket za No+Vello košta 31.500 evra plus PDV, dok bonus paket, koji uključuje i aparate za dodatne usluge – izbeljivanje zuba, anticelulit program – staje 41.500 evra plus PDV. Primalac franšize izdvaja fiksnu mesečnu naknadu od 500 evra, od čega se 300 ulaže u marketing, a ostatak je, zapravo, redovna franšizna naknada koja se izdvaja za konstantnu podršku. Neophodno je pronaći lokal od 35 do 55 kvadrata na atraktivnoj lokaciji – i to mogu biti lokali „na ulici“ (ne u stambenom prostoru) ili u tržnom centru.
Investicija se vraća od šest do 18 meseci, pokazuju podaci izvedeni na osnovu poslovanja 1.300 centara. Mislim da koncept može da uspe u svakom gradu u Srbiji kom gravitira oko 50.000 ljudi. Između ostalog, potreba za epilacijom konstantno raste i u naše centre u Beogradu dolaze i ljudi iz drugih gradova – ističe Nejra Gadžo.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank