„Iskustva Husse koncepta su svuda u svetu ista. Obično taj posao počne da radi jedna osoba, da bi se vrlo brzo to pretvorilo u jedan ozbiljan porodični posao sa respektabilnim finansijskim rezultatima.“
Četvrtak
03.08.2017.
Franšizni lanac Husse proširio je svoju mrežu u Hrvatskoj na još dve županije – Bjelovarsko-bilogorsku i istočni deo Zagrebačke županije.
 

Husse, franšizni sistem specijalizovan za kućnu dostavu hrane za ljubimce, ubrzao je širenje mreže u Hrvatskoj i za kratko vreme pokrio šest županija. Nedavno su dobili novog partnera, Sandru Kletački, s kojom su sklopili franšizni ugovor za Bjelovarsko–bilogorsku županiju i istočni deo Zagrebačke županije.

Sandra Kletački, kako sama kaže, do sada nije imala preduzetničkog iskustva, ali joj se svidela ideja da bude „sam svoj gazda“ i, uz to, radi posao u kojem može da uživa. – Za Husse franšizu sam saznala pretražujući internet, a odlučila sam se da postanem njihov primalac jer mislim da je ovo dobra poslovna prilika. Veliki sam i ljubitelj životinja pa sam želela ljudima da omogućim da svoje kućne ljubimce hrane kvalitetnom hranom. Naravno, svidela mi se i ideja da sama mogu da određujem radno vreme i intenzitet svog poslovanja – kaže Kletački i dodaje da je tržištu Hrvatske potreban ovakav brend sa visokim kvalitetom proizvoda te da to potrošači polako prepoznaju, što i njima kao preduzetnicima omogućava da naprave dobar poslovni rezultat.

Zorislav Zlatar, primalac master franšize brenda Husse za teritoriju Hrvatske, kaže da su zadovoljni širenjem franšizne mreže. On napominje da su Sandri Kletački dali praktično dve single unit franšize, odnosno, franšize za dve teritorije, jer smatraju da poseduje organizacioni kapacitet. – Nama je cilj da u prve dve godine prisustva Husse koncepta u Hrvatskoj nađemo poslovne partnere tj. primaoce franšize u svim županijama – kaže Zlatar.

Trenutno su, sa sopstvenom poslovnicom i tri primaoca franšize, pokrili Splitsku–dalmatinsku, Primorsko–goransku, Bjelovarsko–bilogorsku županiju, Istočni deo Zagrebačke županije, Zagreb Zapad i Zagreb Jug. Zlatar kaže da u ovom trenutku razgovaraju s nekoliko veoma zainteresovanih kandidata za još tri županije te da su pregovori pri kraju.

Najvažniji kriterijumi pri odabiru primaoca franšize su, prema njegovim rečima, posvećenost Husse konceptu, što podrazumeva da primaocima ovo bude osnovni i glavni posao. – Od takve osobe očekujemo da se potpuno posveti organizaciji poslovanja na svom području, a ne da mu to bude usputni posao. Ovo je posao u kojem je sve egzaktno. Koliko truda i vremena uložite, toliko će vam se i vratiti u finansijskom smislu – kaže Zlatar.

Svi naši franšizeri su tek na početku, a konkretne pokazatelje imaćemo tek posle šest do osam meseci. No, iskustva Husse koncepta su svuda u svetu ista. Obično taj posao počne da radi jedna osoba, da bi se vrlo brzo to pretvorilo u jedan ozbiljan porodični posao sa respektabilnim finansijskim rezultatima – objašnjava Zlatar.

Husse je osnovan 1987. u Švedskoj. Danas ima prodajnu mrežu na četiri kontinenta i više od 1.100 primalaca franšize. Poznati su po direktnoj prodaji i besplatnoj kućnoj dostavi visokokvalitetne hrane za pse, mačke i konje, ali i kozmetike i ostalih preparata za negu ljubimaca. Husse je najveći franšizni sistem u svojoj branši i jedna od najuspešnijih evropskih franšiza. Pored Hrvatske, u ovom regionu franšiznu mrežu razvija i u Srbiji, Makedoniji, Sloveniji.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?