30.07.2017

Ambiciozno u razvoj

Najveći hotelski lanac na svetu Marriott International, koji se širi i putem franšize, planira da značajno poveća svoju mrežu u Evropi i svetu, i to u svim smeštajnim kategorijama.

Potez koji je pozicinirao hotelski lanac Marriott International kao svetskog lidera u hotelskoj industriji bilo je prošlogodišnje preuzimanje hotelskog lanca Starwood za 12,41 milijardu dolara, pri čemu je postojećem portfelju dodao brendove kao što su Sheraton, W i Aloft. Ta akvizicija, iako najvaljena 2015, realizovana je u septembru prošle godine.

Marriott Fot. Pixabay

Hotelski lanac Marriott International, koji svoju mrežu širi i kroz franšizu, planira da do kraja 2019. uveća broj soba za 300.000

Tu se, međutim, menadžement poznatog lanca nije zaustavio i ove godine su objavili ambiciozan trogodišnji plan rasta, kako za tržište Evrope, tako i za ceo svet. Plan podrazumeva da do kraja 2019. uvećaju broj soba za 300.000 širom sveta.

U Evropi nameravaju da, pre svega, šire brendove lanca Starwood.

Ejmi Mekfirson, predsednica i generalna direktorka Marriott International Europe, istakla je da je 2016. bila veoma značajna godina za kompaniju kada je preuzimanjem lanca Starwood portfelju dodato 40.000 soba u Evropi. Na taj su način, kako kaže, ostvarili svoj cilj da utrostruče broj soba u Evropi sa 40.000 u 2010. godini na 134.000 na kraju 2016.

Sada, gledajući u budućnost, postavili smo vrlo ambiciozne planove do 2020. godine. Nameravamo da ojačamo vodeću poziciju u luksuznom segmentu i segmentu kompletne usluge, kreiramo najveći portfelj u višoj kategoriji hotela, ali i privučemo generaciju „milenijalaca“ ponudom povoljnog smeštaja – rekla je Mekfirson.

Marriott u svom portfelju ima 30 različitih brendova, među kojima su i Ritz Carlton, Courtyard i Residence Inn, više od 6 hiljada hotela (1,2 miliona soba) u 124 zemlje. Lanac se širi i davanjem franšize, a hotele ima i u zemljama balkanskog regiona – u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini..

Najveći broj hotela, Marriott International i dalje ima na matičnom tržištu, u Sjedinjenim Američkim Državama – više od četiri hiljade.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank