05.09.2017

Lakše uz partnere

Poljski brend odeće za decu Coccodrillo širi maloprodajnu mrežu širom Evrope. Dobri uslovi saradnje i podrška matične kompanije privukli su veliki broj primalaca franšize.

Samo na matičnom tržištu u Poljskoj Coccodrillo ima 250 radnji, od toga – više od polovine su franšize. Na tržištima Evropske unije posluju 142 radnje, ali se odeća ovog brenda može kupiti i u Aziji, Australiji. Gledano u celosti, brend Coccodrillo se prodaje u gotovo 500 radnji u svetu.

Coccodrillo, modni brend za decu, radnja Fot. Coccodrillo

Za otvaranje prodavnice odeće za decu brenda Coccodrillo potreban je lokal od 50 do 70 m2

Veliki udeo primalaca franšize jedan je od ključnih faktora uspešnog razvoja Coccodrillo brenda u Poljskoj i inostranstvu – kaže Eva Matušak, direktorka prodaje u kompaniji CDRL S.A., u čijem se vlasništvu nalazi brend Coccodrillo. – S velikom pažnjom smo razvili sistem saradnje koji je i privukao veliki broj zainteresovanih za našu franšizu. Danas, među njima ima mnogo onih koji su otvorili više od jedne radnje – objašnjava Matušak.

Broj prodajnih mesta na matičnom tržištu u Poljskoj svakako više ne može drastično da raste, napominje Eva Matušak, dodajući da se kompanija i zbog toga poslednjih godina fokusirala na širenje u inostranstvu. Novi partneri su, kako kaže, dobrodošli.

Za otvaranje prodavnice odeće za decu pod brendom Coccodrillo potreban je lokal od 50 do 70 m2. Primalac franšize ne plaća ulaznu franšiznu naknadu, a Matušak napominje da nema ni izdvajanja za marketing. Primalac, pak, ulaže u renoviranje i brendiranje radnje, a zatim polaže i povratni depozit, što će biti garancija za robu koju dobije. Takođe, treba da plati licencu za poslovni softver, koji se dobija u sklopu franšiznog paketa, a trebalo bi i da obezbedi pristup internetu, računar i fiskalnu kasu.
Davalac franšize pomaže pri odabiru lokacije, pruža svu potrebnu podršku prilikom projektovanja, opremanja i otvaranja radnje, ali i daljeg poslovanja.

Koncept je, kako kaže Matušak, pogodan i za manje gradove (s najmanje 25.000 stanovnika), jer Coccodrillo nudi i mogućnost otvaranja „radnje u radnji“ (franšiznog kornera). Povraćaj investicije se, u proseku, očekuje za godinu dana.

Sve za dete – od glave do pete

Ono što najviše izdvaja Coccodrillo kolekcije odeće od ostalih brendova je inovativan pristup novim mustrama i bojama. Odeća se pravi od finih tkanina i pletiva, a sve je dostupno velikoj većini potrošača, jer je Coccodrillo – kvalitet po vrlo razumnoj ceni. Pored toga, prodavnice nude i dodatni asortiman kao što su patofnice, patike, cipele, torbe, sportska odeća… – objašnjava Renata Kubanjova, rukovodilac prodaje brenda Coccodrillo u Češkoj.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank