18.10.2017

Made in Italy – za ceo svet

Spremni ste da učite od najboljih? Nagrađivani italijanski koncept Pizza Firenze by Pizzaman namerava da uđe i na tržišta ovog regiona. Zainteresovanima za franšizu, vrata su širom otvorena.

Otkako su otvorili lokal u Firenci 2001, vlasnici koncepta Pizzaman žele samo jedno – da „izgrade ime“ tako što će ponuditi najbolje od najpopularnijeg italijanskog specijaliteta – pice. Pored tradicionalnog menija koji uključuje, kako kažu, jednostavne pice s nekoliko sastojaka, popularnost su stekli i svojim nesvakidašnjim picama – bez glutena. Godine 2015. na Evropskom šampionatu u pravljenju bezglutenskih pica pobedu su odneli upravo svojom varijantom. Danas, čak 40% ukupnog prometa ovog firentinskog lanca ostvari se prodajom bezglutenskih pica.

Pizza Firenze Fot. Pizza Firenze by Pizzaman

Tržište pica vrhunskog kvaliteta još uvek nije zasićeno. Pizza Firenze u tome vidi svoju šansu.

Rafaele Madeo, predsednik grupacije Pizzaman International, na Sajmu franšiza, finansijskih i konsultantskih usluga u Opatiji

Naše pice, u suštini, jesu tradicinalne i prilično jednostavne, peku se u peći na drva, ali ono što ih izdvaja je nesumnjiv kvalitet sastojaka. Koristimo samo najbolje italijanske proizvode i to je čvrsta garancija da se radi o autentičnom „made in Italy“ konceptu. Kada smo kvalitet proizvoda spojili sa razumnom cenom, dobili smo i dobar poslovni koncept, s odličnim izgledima na uspeh, bez obzira na kom meridijanu da posluje – kaže Rafaele Madeo, predsednik grupacije Pizzaman International.

Na matičnom tržištu, koncept se razvija pod brendom Pizzaman i do sada su otvorili sedam prodajnih mesta. Kada su, međutim, počeli da razmišljaju o ekspanziji van Italije, odlučili su da nastupe pod nešto drukčijim imenom – Pizza Firenze by Pizzaman. Brend je sada geografski „obojen“, ali on i treba da ukaže na poreklo proizvoda i kvalitet koji sa tim dolazi, objašnjava Madeo.

Prva Pizza Firenze otvorena je prošle godine u Londonu. Najavljuje se otvaranje još jedne picerije u prestonici Velike Britanije, a Madeo kaže da bi želeli videti brend u svim većim gradovima Evrope. U međuvremenu, potpisali su ugovor o master franšizi za Japan, a prilika im se ukazala i za Ujedinjene Arapske Emirate. „Premijeru“ su imali i na ovim prostorima – u junu 2017. koncept je predstavljen na FEC-u – Sajmu franšiza, finansijskih i konsultantskih usluga u Opatiji. Tako su i preduzetnicima iz ove regije, koji bi bili spremni da kupe franšizu i razviju koncept na lokalnom tržištu, otvorili vrata za saradnju.

Pizza Firenze

Foto: Pizza Firenze

Zainteresovanima se nude dva formata – „take away“ picerija i restoran punog formata. Iznos ukupne investicije zavisi od mnogo faktora, napominje Madeo, ali dodaje da je ključna – veličina prodajnog prostora. Za početnu investiciju primalac franšize treba da izdvoji od 125.000 do 250.000 funti, i to zavisi od formata za koji se odluči. Kao i za većinu ugostiteljskih objekata ovog tipa, poželjno je da Pizza Firence bude smeštena na prometnoj lokaciji – u centru grada, šoping centrima, u blizini turističkih atrakcija, fakulteta, studenskih domova... – U prilici smo da našim partnerima ponudimo vrlo visoke marže i za jednostavne, klasične pice, kao što je Margerita, ali i za pice s „bogatijim“ nadevima. Zbog toga je moguće otvoriti piceriju i na tzv. premijum lokacijama – objašnjava Madeo.

Još jedna pogodnost je to što primalac franšize ne mora da ima prethodno iskustvo ili znanje iz ove branše. Zahvaljujući obuci u specijalizovanim akademijama i pomoći pica-majstora – poznatijih kao Pizzaioli – partner će dobiti sva potrebna znanja i veštine. – To ne uključuje samo znanja u pravljenju naših nadaleko poznatih pica, već i znanja iz oblasti menadžmenta i upravljanja restoranom. Obuku prolaze i vlasnici franšize i njihovi menadžeri – pojašnjava Madeo.

Na podršku tima iz Firence, primalac franšize može da računa po svim ključnim pitanjima poslovanja. – Razvili smo i delotvoran biznis plan koji omogućava da se svaka pojedinačna picerija prilagodi potrebama i zahtevima lokalnog tržišta, a podrška s naše strane podrazumeva i konstantnu brigu o brendu i marketingu – kaže Rafaele Madeo.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank