29.10.2017

Tri radnje za četiri meseca

Wycon, italijanski brend dekorativne kozmetike, dobio je ovih dana i radnju u tržnom centru Big Fashion u Beogradu.

Wycon je na tržište Srbije stigao u julu ove godine, kada je otvorena prva radnja u Knez Mihailovoj, da bi, ubrzo nakon toga, otvoreno prodajno mesto u tržnom centru Delta City. Pre nekoliko dana, Wycon je dobio prodavnicu i u tržnom centru Big Fashion na Karaburmi u Beogradu.

Wycon Fot. BJN

Wycon, vrhunska dekorativna kozmetika koju odlikuje izuzetno izbalansiran odnos cene i kvaliteta

Primalac Wycon franšize za teritoriju Srbije je kompanija BJN. Njihova namera je, kako su ranije najavili, da ovaj brend dovedu i u druge zemlje regiona.

Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN, kaže da je za njih velika prednost i pogodnost to što je Wycon pažljivo i detaljno osmišljen koncept sa jasnim ciljevima i vizijama. – Po pitanju izgleda radnje, nameštaja, rasvete, ozvučenja standardi su rigorozni i tu nema odstupanja niti mogućnosti da se bilo šta promeni. Zato ova franšiza i jeste uspešna. Iako je BJN mala kompanija, naučili smo da poštujemo autoritet, nečije godine uloženog truda i pažljivog građenja brenda i koncepta. Jako dugo radimo u franšizingu i razumemo te zaheve, zato smo na njih i pristali – objasnio je za naš portal Bojan Mitić.

Wycon je italijanski koncept dekorativne kozmetike osnovan 2009. godine u Napulju, čiji asortiman uključuje šminku, parfeme, preparate za negu tela i preparate za kosu. Reč je o vrhunskoj dekorativnoj kozmetici koju odlikuje izuzetno izbalansiran odnos cene i kvaliteta. Ovaj kozmetički brend ima više od 200 prodajnih objekata u 12 zemalja.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank