Tri radnje za četiri meseca

Wycon, vrhunska dekorativna kozmetika koju odlikuje izuzetno izbalansiran odnos cene i kvaliteta
Nedelja
29.10.2017.
Wycon, italijanski brend dekorativne kozmetike, dobio je ovih dana i radnju u tržnom centru Big Fashion u Beogradu.
 

Wycon je na tržište Srbije stigao u julu ove godine, kada je otvorena prva radnja u Knez Mihailovoj, da bi, ubrzo nakon toga, otvoreno prodajno mesto u tržnom centru Delta City. Pre nekoliko dana, Wycon je dobio prodavnicu i u tržnom centru Big Fashion na Karaburmi u Beogradu.

Primalac Wycon franšize za teritoriju Srbije je kompanija BJN. Njihova namera je, kako su ranije najavili, da ovaj brend dovedu i u druge zemlje regiona.

Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN, kaže da je za njih velika prednost i pogodnost to što je Wycon pažljivo i detaljno osmišljen koncept sa jasnim ciljevima i vizijama. – Po pitanju izgleda radnje, nameštaja, rasvete, ozvučenja standardi su rigorozni i tu nema odstupanja niti mogućnosti da se bilo šta promeni. Zato ova franšiza i jeste uspešna. Iako je BJN mala kompanija, naučili smo da poštujemo autoritet, nečije godine uloženog truda i pažljivog građenja brenda i koncepta. Jako dugo radimo u franšizingu i razumemo te zaheve, zato smo na njih i pristali – objasnio je za naš portal Bojan Mitić.

Wycon je italijanski koncept dekorativne kozmetike osnovan 2009. godine u Napulju, čiji asortiman uključuje šminku, parfeme, preparate za negu tela i preparate za kosu. Reč je o vrhunskoj dekorativnoj kozmetici koju odlikuje izuzetno izbalansiran odnos cene i kvaliteta. Ovaj kozmetički brend ima više od 200 prodajnih objekata u 12 zemalja.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?