Subway danas ima više od 21.000 primalaca franšize, pri čemu 70% primalaca vodi više od jednog restorana. Među njima su i oni koji u svom franšiznom portfelju drže po 100 i više Subway restorana.
Utorak
12.12.2017.
Nakon što je 2016. najavio da će promeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, uvodi promene koje će uticati i na enterijer i na meni restorana.
 

Prvi put u poslednjih 20 godina Subway potpuno osvežava svoj vizuelni identitet, tako da će, pored novog logotipa, predstaviti i novi dizajn enterijera, ali i određena tehnička rešenja koja polako postaju deo standardne „ponude“ restorana brze usluge. Sve ovo je deo globalne strategije kojom američki lanac pokušava da „poboljša celokupni korisnički doživljaj”, navodi se u zvaničnom saopštenju iz Subway-a.

U praksi, to znači da će preduzetnici ili investitori koji sada kupe Subway franšizu, otvoriti restoran po standardima novog dizajna. Promene će, međutim, zahvatiti i sve postojeće Subway restorane, a već početkom 2018. vlasnici restorana bi trebalo da počnu s renoviranjem. Ono što treba naglasiti je da kompanija Subway nema nijedan restoran u svom vlasništvu – sve restorane, zapravo, vode primaoci Subway franšize, pa će se, shodno tome, finansijski teret renoviranja naći u paketu njihovih obaveza. Iz kompanije, međutim, poručuju da će primaocima franšize biti ponuđeni vrlo primamljivi podsticaji i „povoljni cenovni paketi“ za smanjenje ove investicije, naglašavajući da je većina franšiznih partnera rado prihvatila nova rešenja.

Inspiracija nadohvat ruke

Kako se navodi u saopštenju, novi dizajn restorana podrazumeva uvođenje svetlijih boja – bele, žute, zelene, nameštaja jednostavnih linija, boljeg osvetljenja. Inspiraciju za paletu boja kompanija je, između ostalog, potražila u svežem povrću koje se svakodnevno koristi za pravljenje Subway sendviča, a da bi mušterije imale i „vidljiv dokaz“ da je povrće zaista sveže i da se seče na licu mesta (kako se to, inače, radi otkad Subway postoji), u nove Subway restorane biće postavljene i otvorene vitrine sa svežim povrćem.

Osim modernijeg enterijera, Subway restorani će dobiti i digitalne displeje za brzo poručivanje, tako da kupci koji nemaju vremena ili ne žele da čekaju u redu mogu da „naprave“ i poruče sendvič preko displeja, a porudžbinu zatim preuzmu na zasebnom pultu. Tehnički detalji, kao što je mnoštvo utičnica i bežična internet mreža, takođe postaju obavezne karakteristike restorana. Uz novi dizajn, kako se najavljuje, Subway planira da sledeće godine uvede i nove stavke na meni, pa će se u ponudi naći i salata pico de gallo, bezglutensko pecivo, kao i veći izbor kafa.

Foto: Subway

U korak s vremenom

Ove promene jesu rezultat globalnog trenda, ali i naše odluke da Subway, kao sistem, bude potpuno transparentan. Ne samo što pazimo da su sve namirnice uvek sveže i da je hrana bezbedna, već smo postigli da se više ne koriste veštačke boje, konzervansi ili arome u našim proizvodima, a kompanija konstantno radi na smanjenju i potpunom izbacivanju mesa koje je tretirano antibioticima. Prema istraživanju sprovedenom u SAD, Subway je ove godine bio jedan od lanaca koji je napravio najveći pomak po tom pitanju – objašnjava za naš portal Vladimir Hanula, primalac Suway franšize i vlasnik restorana koji je u aprilu 2017. otvoren u Arena Centru u Zagrebu.

Shodno tome, Subway je, napominje Hanula, prošle godine promenio i slogan – umesto Eat Fresh od sada je u upotrebi Be Fresh. – Primećuje se potpuna promena stava, koja ne obuhvata samo pitanje hrane, već čitav odnos prema mušterijama. Da bismo pokazali šta znači transparentnost i da stojimo iza onoga što kažemo, na svakom pakovanju naših proizvoda, na svakoj deklaraciji, tačno su navedeni svi sastojci, a što je najvažnije – sve su to prirodni sastojci za koje je kupac čuo, nema onoga što ne razume ili ne zna šta je – objašnjava Hanula i dodaje da se Subway po tome i izdvaja od sličnih koncepata na tržištu.


POPULARNO NA FORUMU

Papa John's osvaja Kinu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Više od italijanskog restorana

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Knedle stižu u Zagreb

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Riblji delikatesi i franšiza

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Nova franšiza u susedstvu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Pizza Hut budućnosti

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.