Košulje za ceo region

Brend Tudors je nastao u Turskoj pre nekoliko godina, kao mala porodična firma, ali je u izuzetno kratkom periodu firma postala poznata širom Evrope i Bliskog istoka. Prva Tudors radnja otvorena je početkom decembra 2017. i u Sofiji u Bugarskoj.
Sreda
13.12.2017
Kompanija BJN, primalac franšize modnog brenda Tudors za zemlje balkanskog regiona, otvorila je prvu radnju u Bugarskoj.
 

Priča o turskom brendu Tudors, u čijem fokusu je prodaja muških košulja i aksesoara, na tržištu ovog regiona počela je pre svega tri godine, kada je srpska kompanija BJN dobila prava za širenje mreže u ovom regionu. Istina, bio je to put pun nepoznanica jer je sam brend Tudors bio mlad, a franšiza se, praktično, počela razvijati ulaskom na srpsko tržište. Za svega tri godine, kompanija BJN je razvila zavidnu prodajnu mrežu u Srbiji i brend uvela na nekoliko novih tržišta – prvo Crnu Goru, a ove godine i u Mađarsku, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i nedavno Bugarsku. U nekim od ovih zemalja dali su pojedinačne franšize (Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj), dok u drugima, mrežu razvijaju samostalno, kao što je to slučaj sa Bugarskom.

U Bugarskoj nameravamo da otvorimo deset radnji u narednom periodu, mnoge lokacije su već u pripremi, a pokrićemo veće tržne centre u Sofiji, a zatim i gradove Plovdiv, Varnu, Staru Zagoru. Formirali smo izuzetne cene za bugarsko tržište i prodaja je krenula fantastično – kaže Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN.

Kao što je i ranije isticao, spremni su da daju pojedinačnu (single unit) franšizu ozbiljnim partnerima koji imaju dobru lokaciju. – Pošto smo se dokazali kao pouzdan partner, mi imamo dozvolu vlasnika kompanije Tudors da širimo maloprodajnu mrežu na ovim prostorima na način koji garantuje uspešnu priču. Uglavnom dajemo single-unit franšize kada partner pronađe dobru lokaciju. Sticajem okolnosti, do sada otvorene radnje u Hrvatskoj, Makedoniji i Bosni i Hercegovini – otvorila je jedna osoba – objasnio je Mitić, koji je upravo zbog dobrih rezultata nedavno imenovan za internacionalnog direktora Tudorsa i biće zadužen za razvoj mreže, uključujući i franšize, dok je kompanija BJN, zajedno sa internacionalnim departmanom Tudorsa, zadužena za kontrolu svih radnji van Turske.

Mitić objašnjava da su za brzo širenje mreže zaslužni i vrlo povoljni uslovi franšizne saradnje. Tudors je, naime, franšiza depozitnog tipa, što znači da partneri plaćaju robu tek po prodaji, a odličan odnos cene i kvaliteta garantuje im visoke promete i veliki broj stalnih kupaca.

U Hrvatskoj trenutno rade dve Tudors radnje (Zagreb), u BiH jedna (Sarajevo), a u Makedoniji četiri. Takođe, planiraju da ubrzo otvore još dve radnje u Budumpešti u Mađarskoj.

Brend je nastao u Turskoj pre nekoliko godina, i to kao mala porodična firma, ali je u izuzetno kratkom periodu firma postala poznata širom Evrope i Bliskog istoka. U prethodnom periodu nove radnje su otvorene u Pakistanu, Libanu, Iraku, a nedavno i u Danskoj.


Helen Doron franšízant
V. Lapčić