Harmonija u svakom detalju

KiwiSun BioSolarium nudi svojim primaocima franšize zaokružen i razrađen koncept, tako da nije potrebno nikakvo prethodno znanje ili radno iskustvo iz ove oblasti
Petak
15.12.2017.
Mađarski lanac biosolarijuma KiwiSun posluje već u osam zemalja, a franšiza se sada nudi i preduzetnima iz ovog regiona.
 

KiwiSun se na tržištu Mađarske pojavio 2006, kada su prvi biosolarijumi pod ovim brendom otvoreni u Budimpešti. Danas, imaju 70 salona u osam zemalja, a za rast i uspeh mreže, kako ističu u kompaniji Black Care Ltd, vlasniku koncepta, zaslužna je specijalna tehnologija i povoljni uslovi franšizne saradnje. Za razliku od klasičnih solarijuma, KiwiSun biosolarijumi koriste medicinsko, „zeleno“ svetlo koje ne utiče štetno na kožu.
Zeleno svetlo ne izaziva opekotine, crvenilo, bore, ubrzano starenje niti sušenje kože. Radi se o drugoj vrsti UV zračenja koje daje prirodnu, broznanu boju koži, pored toga što podstiče proizvodnju vitamina D, apsorpciju kalcijuma i lučenje endorfina. Utiče, stoga, na dobro opšte stanje organizma – objašnjava Péter Klein, direktor strateškog razvoja u kompaniji. Zbog toga, nije ih iznenadilo kada su im stalni klijenti postali i ljudi koji inače nisu viđeni kao redovni korisnici solarijuma – srednjovečna i starija populacija.

KiwiSun je, pored toga, jedini sistem u Mađarskoj koji je testiran na emitovanje radijacije i ima sertifikat Radiloško-biloškog instituta o bezbednosti. Ujedno je i prvi franšizni sistem u svojoj branši koji koristi opremu po standardima Evropske unije, što znači da maksimalna snaga solarijuma ne prelazi 0,3W/m2. – Naši klijenti bez griže savesti dolaze kod nas – kaže Klein.

Nisu imali problema ni kada su ponudili franšizu – u vrlo kratkom roku javilo se dosta zainteresovanih, koji su u ovome videli dobru poslovnu priliku. Mreža se, prirodno, prvo razvila na matičnom tržištu, da bi koncept zaživeo na još sedam tržišta Evropske unije. Nove franšizne partnere sada traže i u zemljama ovog regiona. – Ko se odluči za kupovinu KiwiSun franšize, može da računa na teritorijalnu ekskluzivnost, centralizovan marketing, konstantnu podršku. Čak 20 ljudi je angažovano na marketingu, tako da naši partneri ne treba da brinu o vidljivosti ili promociji koncepta – ističe Klein.

Obuka je sveobuhvatna, a drži je tim profesionalaca – imamo i svog dermatologa i kozmetičara, koji će partnerima preneti znanja iz ovih oblasti, ali naš tim čine i komunikolozi i psiholozi, tako da će partner raditi i na unapređenju ličnih kompeticija, komunikativnih i prodajnih veština – objašnjava Klein. Pored toga, na svakih šest meseci, kako kaže, zaposleni polažu test i dobijaju sertifikat da su kvalifikovani za rad u KiwiSun sistemu.

Foto: KiwiDun BioSolarium

Za pokretanje KiwiSun biosolarijuma potrebno je uložiti od 70 do 100 hiljada evra. Olakšica je što primalac franšize ne plaća ulaznu franšiznu naknadu, a neće morati ni da izdvaja procenat od prodaje. Pored najniže nabavne cene kozmetičkih proizvoda i drugih preparata za sunčanje i negu kože, partner će dobiti besplatan dizajn enterijera – čemu se posvećuje posebna pažnja. Imaće, međutim, obavezu da plaća fiksnu mesečnu članarinu koja iznosi 120 evra po kapsuli solarijuma. – Kapsule mogu da se kupe po proizvodnoj ceni, budući da smo i proizvođač solarijuma s višedecenijskim iskustvom u ovoj oblasti. Dajemo pet godina opšte garancije i 10 godina garancije na delove – kaže Klein.

Nudeći franšizu, mi, zapravo, nudimo razrađen sistem koji je testiran i dokazan na velikom broju primera. Primaocima franšize to daje sigurnost da ulažu u pravu stvar, da ne pokreću rizičan biznis. Ulazak u franšizni sistem je kao da bez straha uskočite u voz u punoj brzini – kaže Klein.