Harmonija u svakom detalju
KiwiSun se na tržištu Mađarske pojavio 2006, kada su prvi biosolarijumi pod ovim brendom otvoreni u Budimpešti. Danas, imaju 70 salona u osam zemalja, a za rast i uspeh mreže, kako ističu u kompaniji Black Care Ltd, vlasniku koncepta, zaslužna je specijalna tehnologija i povoljni uslovi franšizne saradnje. Za razliku od klasičnih solarijuma, KiwiSun biosolarijumi koriste medicinsko, „zeleno“ svetlo koje ne utiče štetno na kožu.
– Zeleno svetlo ne izaziva opekotine, crvenilo, bore, ubrzano starenje niti sušenje kože. Radi se o drugoj vrsti UV zračenja koje daje prirodnu, broznanu boju koži, pored toga što podstiče proizvodnju vitamina D, apsorpciju kalcijuma i lučenje endorfina. Utiče, stoga, na dobro opšte stanje organizma – objašnjava Péter Klein, direktor strateškog razvoja u kompaniji. Zbog toga, nije ih iznenadilo kada su im stalni klijenti postali i ljudi koji inače nisu viđeni kao redovni korisnici solarijuma – srednjovečna i starija populacija.
KiwiSun je, pored toga, jedini sistem u Mađarskoj koji je testiran na emitovanje radijacije i ima sertifikat Radiloško-biloškog instituta o bezbednosti. Ujedno je i prvi franšizni sistem u svojoj branši koji koristi opremu po standardima Evropske unije, što znači da maksimalna snaga solarijuma ne prelazi 0,3W/m2. – Naši klijenti bez griže savesti dolaze kod nas – kaže Klein.
Nisu imali problema ni kada su ponudili franšizu – u vrlo kratkom roku javilo se dosta zainteresovanih, koji su u ovome videli dobru poslovnu priliku. Mreža se, prirodno, prvo razvila na matičnom tržištu, da bi koncept zaživeo na još sedam tržišta Evropske unije. Nove franšizne partnere sada traže i u zemljama ovog regiona. – Ko se odluči za kupovinu KiwiSun franšize, može da računa na teritorijalnu ekskluzivnost, centralizovan marketing, konstantnu podršku. Čak 20 ljudi je angažovano na marketingu, tako da naši partneri ne treba da brinu o vidljivosti ili promociji koncepta – ističe Klein.
– Obuka je sveobuhvatna, a drži je tim profesionalaca – imamo i svog dermatologa i kozmetičara, koji će partnerima preneti znanja iz ovih oblasti, ali naš tim čine i komunikolozi i psiholozi, tako da će partner raditi i na unapređenju ličnih kompeticija, komunikativnih i prodajnih veština – objašnjava Klein. Pored toga, na svakih šest meseci, kako kaže, zaposleni polažu test i dobijaju sertifikat da su kvalifikovani za rad u KiwiSun sistemu.
Foto: KiwiDun BioSolarium
Za pokretanje KiwiSun biosolarijuma potrebno je uložiti od 70 do 100 hiljada evra. Olakšica je što primalac franšize ne plaća ulaznu franšiznu naknadu, a neće morati ni da izdvaja procenat od prodaje. Pored najniže nabavne cene kozmetičkih proizvoda i drugih preparata za sunčanje i negu kože, partner će dobiti besplatan dizajn enterijera – čemu se posvećuje posebna pažnja. Imaće, međutim, obavezu da plaća fiksnu mesečnu članarinu koja iznosi 120 evra po kapsuli solarijuma. – Kapsule mogu da se kupe po proizvodnoj ceni, budući da smo i proizvođač solarijuma s višedecenijskim iskustvom u ovoj oblasti. Dajemo pet godina opšte garancije i 10 godina garancije na delove – kaže Klein.
– Nudeći franšizu, mi, zapravo, nudimo razrađen sistem koji je testiran i dokazan na velikom broju primera. Primaocima franšize to daje sigurnost da ulažu u pravu stvar, da ne pokreću rizičan biznis. Ulazak u franšizni sistem je kao da bez straha uskočite u voz u punoj brzini – kaže Klein.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...