Nova prilika u Parizu

Više od 35.000 ljudi poseti sajam franšiza u Parizu. Čak 76% posetilaca dolazi s namerom da kupi franšizu, a 75% njih sklopi preliminarne ugovore već tokom sajma.
Utorak
06.02.2018.
Desetine hiljada preduzetnika svake godine krajem marta dođe u Pariz kako bi ispunili san – pokrenuli sopstveni biznis. Kupovina franšize je idealna opcija, a sajam franšiza, idealna prilika.
 

Najveći sajam franšiza u Evropi – Franchise Expo Paris – ove se godine održava po 37. put. Zaokupiće prostor kompleksa Porte de Versailles, a trajaće od nedelje 25. marta do srede 28. marta 2018. Organizatori sajma najavljuju da će se predstaviti više od 550 izlagača (davalaca franšize) iz 90 različitih branši, a kao svake godine, očekuje se i više od 35.000 posetilaca. Međutim, pre nego što se odluče za kupovinu franšize, posetioci će moći da saslušaju iskustva i savete stručnjaka i profesionalaca iz oblasti franšizinga (franšiznih konsultanata, banaka, advokatskih kuća, franšiznih asocijacija), koji će učestvovati u brojnim radionicama i biti na raspolaganju za razgovor i konsultacije sva četiri dana sajma.

Francuska ima jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Evropi, što potvrđuje i tradicionalno veliki broj domaćih kompanija koje dolaze da se predstave i pronađu primaoce franšize – ove godine biće ih više od 480. – U Francuskoj u ovom trenutku posluje više od 1.900 franšiznih sistema, koji ukupno imaju 71.508 poslovnica i generišu gotovo 619.000 radnih mesta, dok godišnji prihod ovog sektora konstantno raste. Ovakav procvat franšiznog poslovanja potvrđuje da franšizing nudi brojne mogućnosti, ne samo franšiznim sistemima, već i pojedincima koji bi da se upuste u preduzetničke vode, bilo da su u potrazi za novim poslom, bilo da žele pokrenuti i razvijati sopstveni biznis – podseća Silvi Godi, direktorka sajma franšiza u Parizu.

Iz godine u godinu franšizing privlači sve više ljudi jer ovaj model poslovanja zaista donosi brojne prednosti. Pre svega, omogućava preduzetnim ljudima da vode sopstveni biznis, dok u isto vreme uživaju u pomoći i podršci proverenog, dobro poznatog brenda. Najnovija istraživanja pokazuju da 44% ljudi u Francuskoj razmišlja da pokrene posao tako što će kupiti franšizu – potvrđuje Šantal Zimer, direktorka Francuske franšizne federacije.

Zbog toga će ovogodišnji sajam obeležiti i određene novine, kojima organizatori žele da iziđu u susret budućim primaocima franšize. Posetioci će, naime, moći da iskoriste novu personalizovanu onlajn opciju „My franchise“ (Moja franšiza), koja će im omogućiti da na osnovu preferencija planiraju obilazak i sastanke sa davaocima franšiza, tako da će lakše upravljati i vremenom provedenim na sajmu. Čak ako i „zaobiđu“ ovu opciju, posetioci će na samom ulazu na sajam moći da se obrate osoblju zaduženom za pomoć, koje će im asistirati u planiranju maršrute i sastanaka ili dati savet na koje bi brendove trebalo da obrate pažnju i kojim bi radionicama trebalo da prisustvuju. A jedna od glavnih tema ovogodišnjeg propratnog programa biće promena posla i profesije. Podaci, zapravo, pokazuju da bi dvoje od troje ljudi u Francuskoj želelo da gradi karijeru „u nekoj sasvim drugoj branši“.

Franšizing i po tom pitanju nudi mnogo mogućnosti. – Veliki je broj franšiznih sistema koji od svojih budućih primalaca franšize ne očekuju nikakvo prethodno iskustvo – uz obuku i stalnu podršku davaoca franšize budući partneri mogu bez ikakvih problema da vode i razvijaju posao kojim se do tada nisu bavili – objašnjava Igor Bogojević, direktor kompanije Profit franchise services, koja će i ove godine kao konsultantska kuća specijalizovana za franšizing učestvovati na sajmu.

Zahvaljujući upravo međunarodnom karakteru i renomeu prestižne manifestacije u svetskim okvirima, sajam u Parizu svake godine privuče i više od 100 franšiznih brendova iz inostranstva. Pored sistema iz Italije, Španije, Nemačke, SAD, Perua, Holandije, ove će se godine, u okviru nacionalnog paviljona, ponovo predstaviti i nekoliko brendova iz Srbije.

Kroz predstavljanje uspešnih međunarodnih franšiznih sistema koji će pokriti čak 90 branši, bićemo zaista na samom izvoru najnovijih trendova. Široka i raznovrsna ponuda sajma franšiza u Parizu privući će posetioce iz svih krajeva sveta – 3.000 preduzetnika i investitora doći će iz gotovo 100 zemalja – ističe direktorka sajma Silvi Godi.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?

POPULARNO NA FORUMU

Definicija franšizinga

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

5 komentara
poslednji 25.01.2022.
Šta je to franšiza?

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Definicija franšizinga

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

5 komentara
poslednji 25.01.2022.
Međusobno poverenje i podrška

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Kako izabrati a ne zažaliti?

Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?

1 komentara
poslednji 30.12.2020.
Vreme je da se dobro promisli i dela

Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...

1 komentara
poslednji 23.03.2020.
Poljske franšize spremne za izvoz

Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...

1 komentara
poslednji 25.08.2016.
Kontakt

Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.

1 komentara
poslednji 12.05.2015.