Što se tiče same robne marke Husse, prvenstveno nas je privukao kvalitet koji je zagarantovan strogo nadziranim procesima proizvodnje i distribucije.

Foto: Zorislav Zlatar, Renata i Danijel Dolenec
Utorak
20.02.2018.
Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice su novi primaoci Husse franšize u Hrvatskoj. Biće zaduženi za tri županije.
 

Za dobru poslovnu priču, katkad je dovoljno da se okolnosti srećno slože. Moglo bi se reći da su tako, u najkraćem, Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice u Hrvatskoj naišli na poslovnu priliku koja će im ubrzo postati osnovna delatnost. – Najbolje rečeno, bilo je to iznenađenje! Naime, tragajući za informacijama na internetu, u jednom se trenu pojavio crveni baner sa žutim slovima, pisalo je Husse. Kliknem, i eto me na stranici – kaže: Tražimo franšizere – objašnjava Renata Dolenec kako se ova franšiza specijalizovana za kućnu dostavu hrane za ljubimce „umešala“ u njihove živote. – Čak mislim da je Husse našao nas! – iskrena je Renata.

U to vreme su, kako kaže, intenzivno razmišljali o pokretanju sopstvenog posla, a sve pretrage na internetu ukazivale su da je porodica Dolenec prava „ciljna grupa“ za ovakvu vrstu posla. – Posetila sam odmah i zvaničnu veb stranicu Husse i vizuelni identitet mi se dopao – kaže ona. Osim toga, saznali su i da je kupovina franšize jedan od sigurnijih puteva u preduzetništvo, a sretna okolnost je bila i to što su već ispunjavali nekoliko bitnih uslova za Husse partnera.

Shvativši da osnovne elemente imamo – automobil, prostor, snažnu želju za preduzetništvom, poslala sam upit za saradnju – priča Renata. Sve ih je ovo odmah svrstalo u idealne primaoce Husse franšize.

To što su, kao individue, Renata i Danijel „potpuno različiti“, nije ih sprečilo da zajedno uđu u posao – oslonili su se na, kako kaže Renata, dokazanu kompatibilnost, uvereni da će njihove lične veštine dati „dobitnu kombinaciju“. – Suprug je iz tehničke struke, ali s izuzetnim osećajem za rad s ljudima. Moje područje stručnosti je više okrenuto ekonomiji, odnosno, vođenju poslovanja – kaže Renata, svesna da ova vrsta biznisa zahteva upravo i jedno i drugo.

Iako su znali da ulazak u preduzetništvo podrazumeva i određen rizik, Renata i Danijel nisu hteli da menjaju odluku, pogotovo što su uvideli sve prednosti koncepta. Ono što ih je na kraju opredelilo za Husse, pronašli su u kombinaciji nekoliko faktora. – Smatram da je presudno to što je Husse okrenut tržišnom segmentu koji je obeležen pozitivnom emocijom koju imaju gotovo svi vlasnici kućnih ljubimaca. Ljubitelji životinja jesu osobe koje dobijaju privrženost i odanost „najboljih prijatelja“ i smatram da su svesni privilegije što su okruženi bezuslovnom ljubavlju, te sigurno neće oklevati da pruže najbolje svojim ljubimcima – objašnjava Renata i dodaje da na osnovu ove činjenice mogu da očekuju stabilan prihod i nesmetan razvoj poslovanja. – Što se tiče same robne marke Husse, prvenstveno nas je privukao kvalitet koji je zagarantovan strogo nadziranim procesima proizvodnje i distribucije – kaže ona.

Foto: Renata i Danijel Dolenec, primaoci Husse franšize u Hrvatskoj

Renata i Danijel će biti zaduženi za tri županije – Varaždinsku, Krapinsko-zagorsku i zapadni deo Zagrebačke županije – što znači da su uzeli tri pojedinačne (single unit) franšize. Ulazna i mesečna franšizna naknada za područje ovog opsega spada u zahtevniji finansijski izdatak, potvrđuje Renata. – Međutim, ukoliko uzmemo u obzir da se franšizna saradnja ugovara na osam godina, i da predviđa korišćenje proverenog poslovnog rešenja i podršku za sve vreme trajanja ugovora, može se reći da je ulog opravdan. Verujemo u uspešan prodor na tržište – objašnjava ona.

Zorislav Zlatar, primalac master franšize brenda Husse za teritoriju Hrvatske, zadužen, između ostalog, za pronalaženje i obuku novih partnera, ne sumnja da će saradnja s bračnim parom Dolenec biti jako dobra. – Već prilikom prvih kontakata pokazali su ozbiljnost i metodičnost – kaže Zlatar. – Renata i Danijel imaju puno ideja i dobro je što su u posao ušli s puno entuzijazma – dodaje on.

Posla će svakako imati, budući da će pokrivati prilično veliko područje. – Ono im garantuje i prilično veliku zaradu, ali i nameće prilično veliki angažman. Međutim, uloženi trud se uvek vrati. Husse franšiza zato i jeste popularna, jer je uspeh proporcionalan uloženom trudu – objašnjava Zlatar.

Primalac franšize, stoga, mora da bude aktivan i konstantno radi na promociji Husse proizvoda. Kako se ovi proizvodi ne mogu naći u pet shopovima ili drugim prodavnicama, primaoci Husse franšize imaju ne tako lak zadatak da se predstave i privuku potencijalne klijente na drugačiji način. Organizovanje promocija na raznim događajima i prisustvo na društvenim mrežama jesu poželjna rutina, a Renata i Danijel su već imali priliku da pokažu kako se to radi – predstavili su se na ovogodišnjoj manifestaciji Seljačka buna, koja se tradicionalno, početkom februara, održava u Donjoj Stubici. Zlatar ističe da je ovo upravo dobar primer lokalnog marketinga.

Primaoci, s druge strane, računaju na podršku sistema i očekuju da će se korektan poslovni odnos održati kao i do sad. – Očekujemo i kontinuirano ulaganje u marketinške aktivnosti na nacionalnom nivou i permanentno unapređenje poslovne podrške. Od samog poslovanja, pak, očekujemo dugoročnu održivost, uz poslovni rezultat koji će našoj deci omogućiti adekvatno školovanje, a nama zadovoljstvo i kvalitetniji životni standard – kaže Renata Dolenec.