I Madrid spreman za sajam

Madrid čeka odabrane / Kako izgleda ponuda franšiza na tržištu Španije, moći će da se uvere i odabrani posetioci iz Srbije
Ponedeljak
26.03.2018
U glavnom gradu Španije se od 19. do 21. aprila 2018. održava godišnji sajam franšiza – Expofraquicia. Prilika da se i posetioci iz ovog regiona upoznaju sa španskim brendovima zainteresovanim za franšiznu saradnju.
 

EXPOFRANQUICIA, međunarodni sajam franšiza koji se održava u Madridu, svake godine okupi oko 500 franšiznih sistema (davalaca franšize) iz gotovo 40 različitih branši. Ove godine, sajam počinje 19. aprila i traje do 21. aprila. Iskustvo iz prethodnih godina pokazuje da tokom ta tri dana manifestacije, kroz sajamski kompleks Feria de Madrid prođe gotovo 15.000 posetilaca – potencijalnih investitora i primalaca franšize.

Kao što je to slučaj sa svim sajmovima ove vrste, i sajam u Madridu je idealna prilika da se neposredno sretnu i upoznaju dve strane franšiznog biznisa – kompanije koje daju i kompanije koje su zainteresovane za kupovinu franšize.

Mogućnost da vide šta se nudi na tržištu franšiza Španije, dobiće i odabrani posetioci iz Srbije. Naime, organizatori sajma pozivaju sve kompanije zainteresovane za kupovinu master franšize da se prijave za učešće u programu „The International Master Franchisees Guest Programme“. Organizatori će, na osnovu iskazanih interesovanja kandidata, odabrati određen broj učesnika koje će dobiti priliku da posete sajam i direktno razgovaraju s predstavnicima željenih franšiznih sistema.

Organizatori napominju da će odabranim učesnicima biti pokriven trošak jednog do dva noćenja u hotelu, kao što će im biti organizovani i sastanci sa odabranim kontaktima.

Zainteresovani za „The International Master Franchisees Guest Programme“ trebalo bi da popune prijave za učešće i pošalju ih do 28. marta 2018.

Sajam u Madridu je, kako ističu organizatori, idealna „platforma“ za predstavljanje novih brendova, kompanija koje prvi put izlaze na tržište franšiza s inovativnim i modernim idejama, kao što su to ekološki supermarketi Supersano, ekonomični hoteli Grupo Alda ili domovi za stare sa posebnom metodologijom rada Hoffmann World.  Sajam je, međutim, i „sigurno mesto“ za iskusne sisteme koji koriste priliku da se predstave novim, potencijalnim primaocima franšiza, a među njima će ove godine biti Amour des Fleurs, Hosteletienda, Hosten, Ibérica de Iluminación, Rodilla, Naturhouse, La Tienda del Espía, kao i mnogi drugi poznati španski i internacionalni brendovi, koji slove za vodeće igrače u svojim branšama, kao što su 5aSec, Alcampo, Carrefour, Condis, Dia, La Despensa Express, Lizzaran, Re/Max, La Mafia se Sienta a la Mesa, Peggy Sue, Century 21, Cocinas Schmidt, Luxenter, Midas, Solvia...

EXPOFRANQUICIA organizuje IFEMA (Institución Ferial de Madrid) u saradnji sa Španskom franšiznom asocijacijom (Asociación Espanol de Franquicias).


Madrid čeka odabrane / EXPOFRANQUICIA organizuje IFEMA (Institución Ferial de Madrid) u saradnji sa Španskom franšiznom asocijacijom (Asociación Espanol de Franquicias).
Profil kobiety
N.B.