Pressto
Pressto / Poslovnica u Tbilisiju, glavnom gradu Gruzije
Četvrtak
17.05.2018.
Na franšiznoj mapi španskog lanca za negu tekstila Pressto našlo se još jedno tržište – Gruzija. Partnere očekuju i u zemljama ovog regiona.
 

Prema ustaljenoj strategiji razvoja na inostranim tržištima, Pressto i u Gruziju ulazi preko primaoca master franšize. Ugovor je potpisan sa grupom mladih lokalnih preduzetnika koji već imaju iskustva iz raznih oblasti – finansija, marketinga i ugostiteljstva, navodi se u saopštenju kompanije Pressto.

Gruzija je, naime, 27. zemlja u kojoj ovaj lanac za negu tekstila otvara poslovnice. Za sada rade tri objekta – sva tri su u glavnom gradu Tbilisiju. Velika centralna perionica od 350 kvadrata smeštena je u komercijalnom delu grada i nudi kompletan set usluga, dok u druga dva manja centra mušterije samo ostavljaju odeću za pranje.

Dolazak lanca u Gruziju smatra i se pravom malom „revolucijom“ u branši, napominju u kompaniji. Do sada, ističu u saopštenju, na ovom tržištu nije bilo perionica sa ovakvom reputacijom i ovako širokom i kvalitetnom ponudom usluga čišćenja i pranja tekstila, niti se koristila tehnologija po kojoj se Pressto izdvaja od sličnih sistema. Posebno se ističe čišćenje i negovanje kožnih predmeta, budući da je Pressto jedan od retkih brendova koji nudi ovu uslugu.

Prema planovima razvoja, primaoci master franšize bi do kraja 2018. trebalo da otvore još tri jedinice u Tbilisiju.

Foto: Pressto/ Pored klasičnih usluga hemijskog čišćenja, Pressto svojim klijentima nudi i niz ekskluzivnih usluga kojima se izdvaja od konkurencije – čišćenje kožne odeće, obuće, venčanica, kaciga i drugih specifičnih predmeta...

Primaoca master franšize Pressto traži i u zemljama ovog regiona. Želeli bi, zapravo, da nađu jednog primaoca master franšize koji bi bio zadužen za ceo region zemalja bivše Jugoslavije. U kompaniji naglašavaju da bi poželjni partneri bile ozbiljne kompanije sa dovoljno kapitala, koje bi dobile ekskluzivno pravo da razvijaju brend Pressto na lokalnim tržištima. Primalac master franšize bi imao obavezu da investira u otvaranje najmanje jedne jedinice (flagship), koja bi bila reprezentativna perionica s najvećim brojem Pressto usluga.