Husse se vraća u Novi Sad

Husse u Novom Sadu / Hranu za pse i mačke ovog švedskog brenda novi primalac franšize dostavljaće i u Begeču, Budisavi, Veterniku, Kaću, Kisaču, Kovilju, Rumenki, Stepanovićevu, Futogu, Čeneju, Petrovaradinu, Bukovcu, Ledincima, Sremskoj Kamenici i Starim Ledincima
Ponedeljak
21.05.2018.
Posle kraće pauze i promene primaoca franšize, Husse je ponovo počeo da radi u Novom Sadu. Novi primalac franšize ovim je ispunio davnašnju želju.
 

U franšiznom načinu poslovanja nije retkost da se usled raznih okolnosti promeni primalac franšize za određenu teritoriju, što se prošle godine desilo i s brendom Husse u Novom Sadu. Zbog nepredviđenog događaja koji su zadesili poslovanje prethodnog primaoca franšize i onemogućili dalji rad, ova švedska franšiza specijalizovana za kućnu dostavu hrane za pse i mačke, morala je da potraži novog partnera. Novi primalac franšize za teritoriju Novog Sada postao je Goran Džalto koji je počeo sa radom početkom maja.

Saša Milutinović, vlasnik master franšize za teritoriju Srbije, koji je, između ostalog, zadužen i za rad sa novim Husse partnerima, kaže da je bilo nekoliko zainteresovanih kandidata za teritoriju Novog Sada i da su posle obavljenih razgovora izabrali osobu za koju smatraju da će najbolje razvijati brend u tom gradu.
Radeći ovaj posao dugi niz godina, stekao sam utisak da Novi Sad nema mnogo preduzetnika u pravom smislu te reči. Kod ljudi koji su se javljali za franšizu nisam osetio taj neophodni „preduzetnički nerv“. To nam je, međutim, bilo presudno prilikom izbora novog primaoca franšize. Videli smo da je spreman da radi i da se posveti poslu – kaže Milutinović.

Od Novog Sada očekuje mnogo, jer smatra da na tom tržištu, koje broji oko 300.000 stanovnika, postoji veliki potencijal. – Zašto to mislim?! Kada smo jednom ranijom prilikom nosili hranu jednom uzgajivaču iz tog kraja, došli smo brendiranim vozilom i dok smo ga čekali, ljudi su počeli da nam prilaze i da nas pitaju za hranu. I sami smo bili iznenađeni jer nismo znali da je Husse u toj meri prepoznat na tom tržištu, bez obzira što smo već imali primaoca franšize. Zato sam uveren da, ukoliko novi primalac bude dobro radio, zalagao se, promovisao proizvod na terenu, rezultati neće izostati – kaže Milutinović i dodaje da niska platežna moć ne može da bude izgovor, jer se Husse proizvodi prodaju i u sredinama gde prosečna plata nije visoka kao što su Vranje ili Novi Pazar.

Goran Džalto kaže da je odavno želeo da postane deo Husse franšiznog sistema. – Kada sam se pre nekoliko godina prvi put raspitivao, franšiza je već bila zauzeta, što me je, naravno, razočaralo. Ne samo što volim životinje, već sam bio i prezasićen na svom prethodnom poslu. Radio sam deset godina mrežni marketing, posao mi je postao opterećenje i izazivao je stres. Sve to me je podstaklo da tražim „izlaz“ u nekom drugom poslu – objašnjava Džalto kakav je bila situacija u tom trenutku. – Srećom, posle tri godine, ponovo se javila šansa da postanem primalac Husse franšize. Dve nedelje sam čekao odgovor davaoca o ishodu našeg razgovora – i to su dve najduže nedelje u mom životu. Toliko sam želeo da uzmem Husse franšizu – priča Goran Džalto.

Pored samog koncepta, Džalto kaže da su najjači utisak na njega ostavili drugi primaoci Husse franšize, jer su međuljudski odnosi na zavidnom nivou. – Na jednom sastanku su prisustvovali i drugi primaoci i svi su nudili pomoć u vidu saveta, prenošenja svojih iskustava, što me je oduševilo. To mnogo govori o kvalitetu ove franšizne porodice – kaže Džalto i dodaje da će prodaja i dostave hrane za ljubimce biti njegov osnovni posao kojem će se potpuno posvetiti.

Kao i Saša Milutinović, i on veruje da je tržište Novog Sada perspektivno. – Ukoliko hiljadu Husse franšiza radi uspešno širom sveta, ne vidim zašto tako ne bi bilo i u Novom Sadu. Uz to, primećujem da sve više ljudi ima kućne ljubimce, možda i zbog toga što su životinje svojevrsna „antistres terapija“ – objašnjava Džalto zašto veruje da će od samog početka imati zavidnu bazu klijenata u Novom Sadu.

Za uspeh ove franšize, međutim, ključno je da se brend stalno promoviše, naglašava Saša Milutinović.
Kako se to najbolje radi znaju naši najbolji primaoci, koji svaki trenutak, pa i dok sede u kafiću, koriste da predstave brend, najčešće kroz razgovor s vlasnicima kućnih ljubimaca. Nijednu priliku, zapravo, ne treba propustiti da se ukaže na nesumnjivo kvalitetan proizvod – kaže Milutinović.


Početak saradnje / Saša Milutinović i Goran Džalto nakon potpisivanja franšiznog ugovora
Vesna Lapčić
saradnik