Suhi by A's / Kroz mrežu franšiznih prodajnih mesta koja se razvija unutar postojećih trgovačkih objekata ili lanaca, suši nikad nije bio dostupniji za konzumente u Hrvatskoj i Sloveniji
Utorak
28.08.2018
Sushi by A’s, koncept koji podrazumeva pripremu i prodaju sušija u okviru trgovačkih objekata, proširio je svoju franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.
 

Iz kompanije Sushi by A’s za Franchising portale potvrđuju da su ostvarili saradnju sa novim partnerima. Tako su u Rijeci i Zagrebu otvorena po dva franšizna prodajna mesta, dok u Zadru četiri. – Sezonu smo uspešno odradili i od jeseni intenzivno tražimo partnere za Dubrovnik, Šibenik, Makarsku, kao i za Split, gde već imamo franšizna prodajna mesta, ali želimo da otvorimo nova – kaže Meri Bedalov Smoje, supervizor regije Dalmacija u franšiznom sistemu Sushi by A's.

Sushi by A’s je povećao i broj franšiznih mesta u Sloveniji jer su otvorena dva prodajna mesta u Intersparovim prodavnicama. – Trenutno smo fokusirani na traženje partnera za Mercatorove prodavnice – kaže Meri Bedalov Smoje i dodaje da je iza njih uspešna sezona sa dobrim prodajnim rezultatima.

Ona ističe i da sve svoje šefove „suši kuhinja“ dobro obuče pre otvaranja prodajnog mesta, ali da je njihova edukacija konstantna te da svaka tri meseca imaju dodatne edukacije sa ekspertima iz SAD, gde je i nastao ovaj franšizni koncept. Zanimljivo je da se kontrola čitavog franšiznog sistema odvija uz pomoć specijalne aplikacije te da se sa svih prodajnih mesta šalju slike vitrina, i to u 7h, pre otvaranja radnje, u 11h nakon punjenja i u 16h kako bi se videlo stanje u popodnevnim časovima. – Svakodnevni izveštaji tako stižu „na sto“ domaćih supervizora, ali i američkih menadžera koji prate prodaju i izgled same vitrine. Ovo je važno naglasiti kako bi budući partneri znali da nisu prepušteni sami sebi. Kroz dnevne izveštaje pratimo njihov rad, upozoravamo ih na eventualne greške i zajednički pronalazimo načine da unapredimo prodaju ukoliko je to potrebno – objašnjava Meri Bedalov Smoje.

Ona dodaje da je važno da se razume da svi rade u zajedničkom interesu, od primaoca franšize do menadžera na vrhu „piramide“ franšiznog sistema. – Cilj je svima isti – podizanje prodaje kako bi svi u lancu bili zadovoljni. Ako je primalac franšize, koji je prva karika u lancu, zadovoljan, onda su i svi drugi zadovoljni. Zato smo im mi na usluzu – ističe Bedalov Smoje. 

Sushi by A’s je franšizni koncept iz SAD, koji od 2014. posluje i u Hrvatskoj i Sloveniji, a primalac franšize za pomenuta tržišta je Grupo Ohana.


Helen Doron franšízant
Vesna Lapčić
Novinar