Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku i prvi franšizni partner Subway-a u Hrvatskoj
Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku i prvi franšizni partner Subway-a u Hrvatskoj / „Kupci su vrlo osvešćeni i upoznati s nutritivnim vrednostima naših sendviča, pa se u velikoj meri traže sendviči koji imaju povoljan odnos sastojaka i dobre nutritivne vrednosti.“
Petak
28.09.2018.
Po isteku prve godine rada, rezultati prodaje iz Subway-a u Hrvatskoj pokazuju zanimljive trendove na ovom tržištu. Premijum segment traženiji nego u ostatku regije.
 

Prema statistici iz Subway-a u Hrvatskoj, najtraženiji sendvič kod tamošnjih kupaca u protekloj godini bio je ChickenTeriyaki u varijanti od 15 cm (6-inch), što znači da je svaki četvrti naručeni sendvič u ovom restoranu bio upravo – sendvič s piletinom u terijaki sosu. 

– U našoj prvoj godini rada u Hrvatskoj primetili smo nekoliko veoma zanimljivih trendova – kupci su vrlo osvešćeni i upoznati s nutritivnim vrednostima naših sendviča, pa se u velikoj meri traže sendviči koji imaju povoljan odnos sastojaka i dobre nutritivne vrednosti – kaže Vladimir Hanula, prvi franšizni partner Subway-a u Hrvatskoj, ujedno i Subway development agent, zadužen za pronalaženje novih franšiznih partnera na ovom tržištu. 

Hanula dodaje i objašnjava: – Zanimljiv je i podatak da se više kupaca, njih 57%, odlučuje za manji sendvič od 15 cm, dok veći, Footlong sendvič od 30 cm bira 43% kupaca. Ovaj podatak nam s jedne strane govori kako su naši sendviči vrlo dobro količinski odmereni, a s druge, ponovo potvrđuje da su kupci dobro osvešćeni po pitanju količine unosa hrane u organizam.

Lista najpopularnijih Subway sendviča u Hrvatskoj

– Takođe, naše prodajne statistike kažu da je od otvaranja restorana u Hrvatskoj najviše narudžbina realizovano u našem premijum segmentu. Kad ulazimo na neko tržište, naša početna očekivanja temeljimo na uobičajenoj praksi sa sličnih tržišta, a ta praksa kaže da se kupci, posebno u početku, odlučuju za klasične, manje egzotične okuse. U Hrvatskoj to od samog početka nije slučaj i vrlo nam je prijatno iznenađenje potvrda da Hrvatska po izboru hrane pozitivno odskače od proseka EU i kupci radije biraju kvalitet ispred kvantiteta – ističe Hanula.

Osim što je ChickenTeriyaki najpopularniji sendvič, s 26% udela, najvišim u regiji, pokazalo se i da je Steak sendvič, takođe neočekivano, znatno popularniji nego u ostatku regije. Najpopularniji kolačić je DoubleChocolateCookie. Subway ističe i da više od 30% gostiju restorana u Hrvatskoj čine turisti.

Trenutno u Hrvatskoj radi jedan Subway restoran – u “foodcourtu” Arena Centra u Zagrebu. Ovaj restoran se prostire na 56 kvadrata i nudi sendviče, wraps, salate, supe, kolačiće, kafu i bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, sveže povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu da biraju između tri milijarde kombinacija. Svaki dan se nudi i specijalitet dana  Sub of The Day.

Subway je trenutno u procesu otvaranja još jednog restorana u Zagrebu, a u planu ostaje i dalje širenje u druge hrvatske gradove. Za preduzetne iz Hrvatske koji razmišljaju o kupovini franšize i otvaranju sopstvenog Subway restorana, više informacija dostupno je na Facebook stranici: www.facebook.com/SubwayDevelopmentHrvatska.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?

POPULARNO NA FORUMU

Papa John's osvaja Kinu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Više od italijanskog restorana

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Knedle stižu u Zagreb

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Riblji delikatesi i franšiza

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Nova franšiza u susedstvu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Pizza Hut budućnosti

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

1 komentara
poslednji 25.01.2022.
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.
Japanska kuhinja u malom formatu

Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...

2 komentara
poslednji 25.01.2022.