CHIX Treading bar / Franšizna mreža će se širiti i u Bugarskoj
Četvrtak
04.10.2018
Hrvatski koncept CHIX, u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, započinje poslovanje u Bugarskoj – franšizna jedinica otvorena je početkom oktobra u Sofiji.
 

CHIX Treading bar je u Hrvatskoj prepoznatljiv po usluzi oblikovanja obrva koncem, staroj, gotovo zaboravljenoj tehnici čupanja obrva, ali i po usluzi bojenja obrva, lashlift-u, šminkanju i manikiru. Posle šest godina poslovanja na domaćem tržištu, gde su odnedavno počeli da šire franšiznu mrežu, CHIX Treading bar je prvu franšiznu jedinicu dobio i u Bugraskoj – u Ring Mall-u u Sofiji.

Vlasnica koncepta Vedrana Tomić kaže da se opcija otvaranja kioska unutar tržnog centra ispostavila najprofitabilnijom. – Još od otvaranja prvog „ostrva“ u šoping molu u Splitu bili smo pozitivno iznenađeni obrtom. Zaključili smo da su šoping molovi pun pogodak, tako da to preporučujemo i svojim primaocima franšize – kaže ona.

Primalac franšize u Bugarskoj je firma Chix.bg u vlasništvu Hrista Hadžitaneva i Marka Šostara. Kažu da su im ambicije za ovo tržište velike, jer koncept kao što je CHIX u Bugarskoj do sada nije postojao. – Sa Vedranom se znam od malih nogu jer smo odrasli zajedno u Splitu – priča Šostar kako je došlo do saradnje. – Iz razgovora smo shvatili da CHIX jako dobro radi u Hrvatskoj, da su zadovoljni kako šire mrežu i, što je najvažnije, da su klijentkinje zadovoljne uslugom. Posebno nam je bilo interesantno što su nas savetovali da se fokusiramo na šoping molove, jer iskustvo pokazuje da žene vole da dolaze na ova mesta, gde mogu da dobiju brzu uslugu, posebno u oblasti nege lepote. Naša prednost je bila što u tržnim centrima u Bugarskoj nije bilo sličnog kocepta – objašnjava Šostar.

On kaže da je drugi kiosk već u pripremi i da aktivno pregovaraju za drugu lokaciju. – U Sofiji ima sedam tržnih centra od kojih su tri u centralnoj zoni i imaju izuzetnu posećenost. Do pozicije u njima neće biti lako doći, ali ćemo se potruditi da i tu otvorimo CHIX – kaže Šostar i dodaje da Bugari, inače, vole da provode vreme u šoping centrima, što će biti dobra okolnost za razvoj ovog posla.


Tržni centar, pun pogodak / Iskustvo pokazuje da žene vole da dolaze na ova mesta, gde mogu da dobiju brzu uslugu, posebno u oblasti nege lepote
Helen Doron franšízant
V. Lapčić