U dogovoru sa srednjim i većim trgovačkim lancima i maloprodajnim radnjama, Ticket com nudi kompanijama uslugu reklamiranja na poleđini fiskalnih računa.
Utorak
29.01.2013.
Francuska kompanija Ticket com koja omogućava reklamiranje na pozadini fiskalnih računa traži primaoce master franšize za region Balkana.
 

Pjer Renar i Frederik Bur, inspirisani svojim postdiplomskim studijima, računovodstvom i finansijama, pokrenuli su zajednički posao 1998. Nisu pogrešili, jer biznis „cveta“.

U dogovoru sa srednjim i većim trgovačkim lancima i maloprodajnim radnjama, firma Ticket com nudi drugim kompanijama uslugu reklamiranja na poleđini fiskalnih računa. Najčešće se oglasni prostor prodaje preduzećima koja posluju u okolini supermarketa na čijim se fiskalnim računima plasira reklama.

Pjer Renar kaže da u mreži imaju više od sto franšiza i da se broj svake godine povećava. – Trenutno nemamo franšize na Balkanu. Zainteresovani smo da pronađemo primaoca, uzimajući u obzir da u tom regionu ima dosta lanaca supermarketa, kao i oglašivača. Štaviše, nivo oglašavanja u zemljama Balkana je vrlo visok – kaže Renar.

Ulazna naknada za ekskluzivnost na teritoriji od 750.000 stanovnika pa naviše kreće se od 10.000 dolara. U to, međutim, nisu uračunata ulaganja u kancelarijsku opremu, kompjutere, početni kapital i ostale potrepštine neophodne za započinjanje poslovanja. Franšizni ugovor se potpisuje na pet godina.

Davaoci franšize ističu da je oglašavanje na poleđini fiskalnih računa među najjeftinijim vidovima reklamiranja, što može da privuče veliki broj klijenata.

Na pitanje šta privlači zainteresovane preduzetnike da uzmu Ticket com franšizu, Pjer Renar ističe da su to pouzdanost i profitabilnost: kompanija ima 15 godina iskustva u poslu koji ne zahteva velika ulaganja, a donosi veliku zaradu.

Ticket com ima franšize u Francuskoj, Španiji, Italiji, Švajcarskoj, Belgiji, Grčkoj, Rusiji, Kanadi, Americi, Peruu, Čileu, Dominikanskoj Republici, Brazilu i Kolumbiji, Južnoj Africi.


Vesna Lapčić
saradnik