Hiljadu trgovaca u „Mojoj radnji“

Projekat „Moja radnja“ predstavlja snažnu podršku trgovcima i neophodan je da bi ovaj važan segment trgovine opstao i bio unapređen. Sličan projekat već je sproveden u nekoliko evropskih zemalja i svuda je dao dobre rezultate.
Roberto Mankuzo
Utorak
09.07.2013.
Franšizni lanac „Moja radnja“ uključio je u svoj sistem više od hiljadu malih nezavisnih trgovaca širom Srbije.
 

Dosadašnji rezultati projekta pokazali su, prema podacima kompanije Metro, da je promet u trgovinama koje su se priključile franšiznom sistemu „Moja radnja“ značajno povećan. Kupci su dobili bolju uslugu, kvalitetniji asortiman i povoljnije cene, kažu u kompaniji.

Roberto Mankuzo, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija, kaže da je oporavak segmenta malih trgovina ključan za razvoj čitave privrede, jer, uprkos sve jačim aktivnostima velikih trgovinskih lanaca, polovina svih kupovina obavi se upravo u malim radnjama.

- Projekat „Moja radnja“ predstavlja snažnu podršku trgovcima i neophodan je da bi ovaj važan segment trgovine opstao i bio unapređen. Sličan projekat već je sproveden u nekoliko evropskih zemalja i svuda je dao dobre rezultate – naglašava Mankuzo.

Bojana Simić, vlasnica pančevačke trgovine „Fam market 01“, kaže da je od prvog dana ulaska u program „Moja radnja“ dobila veliku pomoć i podršku - koja joj je bila dragocena, pogotovo što je pravila prve korake u razvoju samostalnog biznisa.

- Bilo mi je važno da ne napravim početne greške u poslovanju, da na pravi način prepoznam potrebe kupaca, i da na adekvatan način prilagodim asortiman i cene – kaže Bojana Simić. Ono što može da istakne kao prednost je činjenica da su ovim projektom najviše dobile upravo njene mušterije, kojima je sada dostupan veliki broj artikala po akcijskim cenama i to u „samom komšiluku“.

Pod zajedničkim imenom „Moja radnja“ danas širom Srbije posluje više od hiljadu malih nezavisnih trgovina. Cilj ovog projekta je, kako kažu u kompaniji Metro, očuvanje i unapređenje samostalnog trgovinskog sektora.

Trgovci uključeni u ovaj projekat dobijaju od METRO Cash & Carry besplatnu marketinšku podršku u vidu brendiranja, štampanog materijala, savetovanja i edukativnih treninga.


Vesna Lapčić
saradnik
/1/
POGLEDAJTE VIŠE

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?