06.08.2013

No+Vello raste

Dve nove franšizne jedinice No+Vello salona otvorene su nedavno u Bosni i Hercegovini.

Izvorno španski koncept salona za fotoepilaciju No+Vello proširen je za dve nove franšizne poslovnice u Bosni i Hercegovini. Sa novim centrima u Doboju i Goraždu broj No+Vello poslovnica u ovoj zemlji se popeo na devet. Mirsad Zildžović, vlasnik kompanije Ziom, nosioca master franšize za teritoriju BiH-a, kaže da se za sada proširenje franšizne mreže odvija po planu.

No+Vello, salon za depilaciju, franšizni korner Fot. No+Vello

U Bosni i Hercegovini za nešto više od mesec dana otvorena su dva franšizna salona No+Vello. Ovaj sistem bi uskoro mogao da se pojavi i na ostalim tržištima regiona.

Zildžović je još ranije za naš portal izjavio da se „razmatra implementacija sistema u još tri grada“. Kako je No+Vello „došao“ u Doboj i Goražde, franšiznom sistemu bi uskoro mogla da se priključi još jedna poslovnica.

Inače, kompanija No+Vello je osnovana pre samo šest godina, ali je brzo postigla zapažene rezultate. Danas već posluje na 16 tržišta, a uskoro bi mogla da se pojavi u još nekim zemljama balkanske regije. Od zemalja u okruženju, usluge No+Vello salona se mogu dobiti još i u Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj.

Prema uglednom magazinu Entrepreneur No+Vello je 2012. proglašen za najbolji novi franšizni sistem. U Bosni i Hercegovini posluju od novembra 2010. godine. - Mislimo da je ovo biznis budućnosti. Kako se ljudi budu upoznavali sa ovim vidom usluga, tako će i potražnja biti veća, što znači da ćemo morati da otvorimo još ovakvih centara - rekao je za naš portal Mirsad Zildžović.

Zildžović kaže da, kao nosioci master franšize, mogu da ponude dva formata single unit franšize. Zainteresovani preduzetnici mogu da postanu primaoci No+Vello Point franšize koja, zapravo, spada u franšizni korner, a podrazumeva smeštanje No+Vello kabine u prostor postojećeg kozmetičkog salona.

Drugi oblik franšize je No+Vello Centar koji podrazumeva otvaranje zasebnih centara sa različitim tipovima usluge (fotoepilacija, fotopodmlađivanje, izbeljivanje zuba, anticelulit program, facijalni anti-age, učvršćivanje pojedinih delova tela). Mesta koja bi bila idealna za otvaranje ovakve vrste salona su gradovi s najmanje 40.000 stanovnika.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank