Garantovano zadovoljni

DepilConcept je proglašen za jedan od deset najboljih franšiznih sistema u Portugalu 2011. godine. Dokazan poslovni koncept s međunarodnim priznanjem je garancija za uspešan posao koji primaocima donosi prihod, a klijentima - zdravlje i lepotu, za malo novca.
(Na slici: Agnješka Njedbala)
Ponedeljak
16.09.2013.
Primaoci DepilConcept franšize su najčešće - zadovoljni klijenti. Uz garanciju o profitabilnosti, primaoca master franšize DepilConcept traži i u Srbiji.
 

Mrežu specijalizovanih kozmetičkih salona za trajnu depilaciju DepilConcept razvija od 2007. godine. Kako smo već nekoliko puta pisali, DepilConcept potiče iz Portugala, a od 2011. su kroz franšizu koncept uspeli da plasiraju na tržišta Poljske, Češke, Slovačke, Švajcarske, Španije i Brazila. Od novembra prošle godine, DepilConcept traži primaoca master franšize i za teritoriju Srbije.

DepilConcept u Poljskoj ima dva salona u vlasništvu primaoca master franšize, ali i pet primaoca single unit franšize. Iskustvo pokazuje da se na otvaranje franšiznog salona najčešće odlučuju oni koji su prvo bili - zadovoljni klijenti. Čak iako nemaju nikakvo profesionalno iskustvo u branši, zainteresovani mogu da postanu primaoci DepilConcept franšize, jer franšizing podrazumeva i obuku i prenos svog potrebnog znanja za pokretanje i vođenje posla.

Agnješka Njedbala je jedna od primalaca DepilConcept franšize u Poljskoj i kaže da još uvek pamti prvi sastanak sa predstavnicima DepilConcept-a, posebno njihovu predusretljivost i predanost. Inicijalni razgovor je protekao u detaljnom upoznavanju sa sistemom. Utvrdili su i tačan iznos investicije potrebne za pokretanje poslovanja.

Agnješka je salon otvorila krajem 2011. godine, a već posle dva meseca - počela da posluje s dobitkom. Naime, kako kaže, imala je sreću da na početku poslovanja od DepilConcept-a dobije set poslovnih znanja i preporuka, koje je sama kompanija označila kao „Garancija profitabilnosti“.

Kako smo već pisali, primaoci DepilConcept franšize koji dosledno primene ponuđeni know-how i sprovedu preporuke iz sedišta kompanije, mogu da računaju na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja. - I uspelo je, zahvaljujući već proverenom modelu, ali i ozbiljnom sistemu obuke. Naučili su me kako da vodim firmu, čak i u formalno-pravnom smislu, ali i kako i koga da zaposlim. Dobila sam i set preporučenih dokumenata, od obrazaca za prijavu za posao do ugovora o radu - kaže Njedbala.

Primaoci DepilConcept franšize takođe prolaze kroz obuku i iz oblasti kozmetike, što im omogućava da lakše nadziru i kontrolišu kvalitet rada svojih zaposlenih. Međutim, ako je potrebno, predstavnici kompanije mogu da pomognu pri izboru osoblja za rad u salonu. Kako kaže Njedbala, njoj je to bilo vrlo važno, jer u početku nije bila sigurna da li će znati da proceni kvalitet i veštinu budućih radnika. Pored toga, predstavnici kompanije su joj pomogli i da pronađe odgovarajući prostor za salon. - Sama sam predložila nekoliko najzanimljivijih lokacija, a konačna odluka je doneta posle konsultacija sa saradnicima iz sedišta kompanije - potvrđuje Njedbala.

Lokal ima oko 45 kvadrata, što je idealna veličina za salon ove vrste. Osnovna oprema ne zauzima mnogo prostora i sastoji se od IPL lasera za fotodepilacju i fotopodmlađivanje koji koristi intenzivne svetlosne impulse za postizanje željenih rezultata.

- U franšiznom paketu dobijate i podatke o ovlašćenom servisu, koji garantuje hitnu zamenu uređaja. To znači da ne moram da zatvorim salon ili otkažem već ugovorene posete, čak i ako se uređaj pokvari - kaže Njedbala. Međutim, kako kaže, da bi zadržala visok nivo usluge, po najvišim standardima sigurnosti, DepilConcept redovno kontroliše rad i kvalitet svojih uređaja.

Ključ uspeha u ovoj branši je, pre svega, u zadovoljnom klijentu. Njedbala kaže da pažnja s kojom se posvećuju svojim mušterijama je ono što ih najpre preporučuje. Prva poseta klijenta protiče u razgovoru i analizama - razmatra se šta treba poboljšati i koliko je vremena za to potrebno. O svakom klijentu se vodi detaljna evidencija - kada je i koliko često dolazio, kakvu vrstu tretmana je dobio. Kvalitet usluge i stručnost sa kojom prilaze klijentu je, najzad, ono što im garantuje da će se klijent, kad zatreba, njima ponovo obratiti. - Cena usluge je, pored toga, "konstantno povoljna" - kaže Njedbala.

- Neki konkurentski sistemi u ovoj branši kao da su zaboravili da se zadovoljni klijent uvek vraća. Mnogi od njih su otvorili salone na skupim lokacijama u centru grada, misleći da je to dovoljno za promociju i razvoj koncepta. Da ne pominjem one koji svoje usluge prvo ponude po promotivnim, basnoslovno sniženim cenama. Zato i ne čudi što se klijenti ne vraćaju kad promotivni period prođe, jer za uslugu sada moraju da plate dva puta više. Kako vlasnici tih salona ne zarađuju dovoljno, tako ne mogu ni da ulažu u redovnu zamenu opreme i lampi koje koristimo pri tretmanima. Time, naravno, dovode kvalitet usluge u pitanje​. To je začaran krug - objašnjava Agnješka Njedbala.

Marketing je, međutim, vrlo važna stavka u poslovanju DepilConcept-a. Primaoci franšize mesečno izdvajaju određen procenat novca koji odlazi na reklamu. Njedbala kaže da je 80% novih klijenata privukla zahvaljujući tome. - Vrlo sam zadovoljna. Uostalom, posle godinu i po dana rada, početna investicija se dvostruko isplatila, zaposlila sam dve radnice, a razmišljam i o otvaranju još jednog DepilConcept salona - kaže na kraju Agnješka Njedbala.

Izvor: Franchising.pl
Priredila: N.B.