Preporuči stranu: CCC stigao u Hrvatsku
Primalac
unesite e-mail adresu primaoca
Pošiljalac
unesite e-mail adresu pošiljaoca
Poruka
možete dodati tekst uz poruku

24.09.2013

CCC stigao u Hrvatsku

Poljski lanac obuće CCC otvorio je prvu radnju u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvaranje još dve. To je 11. inostrano tržište na kojem je kompanija započela poslovanje.

Prva radnja u Hrvatskoj otvorena je u Rijeci, u Tower Centru, a CCC će se smestiti i u Interspar Centar u Osijeku, i u najveći tržni centar u toj zemlji – Westgate u Zaprešiću pored Zagreba. - Hrvatska je za CCC posebno zanimljivo tržište, jer se ovde pridaje veliki značaj kako modi, tako i privlačnim cenama. To u velikoj meri nude kolekcije lanca CCC, zato mnogo očekujemo baš od naših hrvatskih filijala - rekao je Gerald Cimerman, menadžer CCC Hrvatska i CCC Austria, prilikom ulaska ovog lanaca na hrvatsko tržište.

CCC, poljski proizvođač obuće Fot. CCC

Poznati poljski brend obuće CCC širi se na inostrana tržišta direktno, ali i preko franšiznih sistema. U Hrvatskoj će, za sada, obuću prodavati preko radnji u sopstvenom vlasništvu. Ove godine planiraju da se pojave i u Turskoj i Nemačkoj.

Najveći poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac obućom ove godine ima veoma ekspanzivnu strategiju širenja. Pre Hrvatske ovaj brend se prethodno pojavio u Austriji i Sloveniji, a do kraja godine je planirano otvaranje radnji i u Turskoj i Nemačkoj. - Dosadašnje četiri lokacije u Austriji pokazale su se kao pun pogodak, a delom su čak i daleko nadmašile očekivanja. Vrlo smo zadovoljni i u Sloveniji, u kojoj posluju već dve radnje - kaže Cimerman.

On ističe da nije slučajno što CCC znači „Cena čini čuda“ (Cena Czyni Cuda - na poljskom) budući da su oni porodična trgovina cipelama sa izvandrednim odnosom cene i usluge. Svaka sezonska kolekcija broji oko 4.000 modela ženskih, muških i dečijih cipela. - Naša jesenja/zimska kolekcija od kože za žene koju većim delom sami proizvodimo posebno iznenađuje naše kupce, kako zbog velikog izbora, tako i zbog privlačnih cena. Uz to, uvodimo novi, atraktivni koncept uređenja trgovina koji je postavio novi standard u trgovini cipela – kaže Cimerman.

Kompanija CCC je u drugom kvartalu ove godine pre oporezivanja (EBIT) ostvarila dobit od 18,27 miliona evra, što je 44,7 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. Prihod koncerna je iznosio 151,81 miliona evra, odnosno, 9,4 odsto više u odnosu na godinu dana ranije.

CCC S.A. je najveći poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac cipela sa sedištem u poljskom gradu Polkovice. Koncern se od 2004. kotira na Varšavskoj berzi i zapošljava više od 7.000 radnika. Osnovao ga je Dariusz Milek, glavni deoničar i izvršni direktor CCC-a. Krajem avgusta 2013. CCC je držao više od 700 trgovina na površini od 218.836 kvadrata u 12 zemalja. U Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, CCC ima sopstvene prodavnice, a u Rumuniji, Rusiji, Litvaniji, Kazahstanu i Ukrajini posluje kao franšiza.

CCC stigao u Hrvatsku

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 40 teme, 71 komentara

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank