CCC stigao u Hrvatsku

CCC
CCC / U Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, CCC ima sopstvene prodavnice, a u Rumuniji, Rusiji, Litvaniji, Kazahstanu i Ukrajini posluje kao franšiza.
Utorak
24.09.2013.
Poljski lanac obuće CCC otvorio je prvu radnju u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvaranje još dve. To je 11. inostrano tržište na kojem je kompanija započela poslovanje.
 

Prva radnja u Hrvatskoj otvorena je u Rijeci u Tower Centru, a CCC će se smestiti i u Interspar Centar u Osijeku, kao i u najveći tržni centar u toj zemlji – Westgate u Zaprešiću pored Zagreba. – Hrvatska je za CCC posebno zanimljivo tržište, jer se ovde pridaje veliki značaj kako modi, tako i privlačnim cenama. To u velikoj meri nude kolekcije lanca CCC, zato mnogo očekujemo baš od naših hrvatskih filijala – izjavio je Gerald Cimerman, menadžer CCC Hrvatska i CCC Austria, prilikom ulaska ovog lanaca na hrvatsko tržište.

Najveći poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac obućom ove godine ima veoma ekspanzivnu strategiju širenja. Pre Hrvatske ovaj brend se pojavio u Austriji i Sloveniji, a do kraja godine je planirano otvaranje radnji i u Turskoj i Nemačkoj. – Dosadašnje četiri lokacije u Austriji pokazale su se kao pun pogodak, a delom su i nadmašile očekivanja. Vrlo smo zadovoljni i u Sloveniji, u kojoj posluju već dve radnje – kaže Cimerman.

On ističe da nije slučajno što CCC znači „Cena čini čuda“ (Cena Czyni Cuda - na poljskom) budući da su oni porodična trgovina cipelama sa izvandrednim odnosom cene i kvaliteta. Svaka sezonska kolekcija broji oko 4.000 modela ženskih, muških i dečijih cipela. – Naša jesenja/zimska kolekcija od kože za žene koju većim delom sami proizvodimo posebno iznenađuje naše kupce, kako zbog velikog izbora, tako i zbog privlačnih cena. Uz to, uvodimo novi, atraktivni koncept uređenja trgovina koji je postavio novi standard u trgovini cipela – kaže Cimerman.

Kompanija CCC je u drugom kvartalu ove godine pre oporezivanja (EBIT) ostvarila dobit od 18,27 miliona evra, što je 44,7 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. Prihod koncerna je iznosio 151,81 miliona evra, odnosno, 9,4 odsto više u odnosu na godinu dana ranije.

CCC S.A. je najveći poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac cipela sa sedištem u poljskom gradu Polkovice. Koncern se od 2004. kotira na Varšavskoj berzi i zapošljava više od 7.000 radnika. Osnovao ga je Dariusz Milek, glavni deoničar i izvršni direktor CCC-a. Krajem avgusta 2013. CCC je držao više od 700 trgovina u 12 zemalja. U Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, CCC ima sopstvene prodavnice, a u Rumuniji, Rusiji, Litvaniji, Kazahstanu i Ukrajini posluje kao franšiza.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?