Nova franšiza za Simpo
Novi franšizni salon fabrike nameštaja Simpo iz Vranja otvoren je 14. oktobra u Požarevcu, u okviru poslovno-trgovinskog centra Enel. Time je Simpo obogatio ponudu ovog centra, a kupcima iz Braničevskog okruga ponudio širok asortiman nameštaja i povoljnije uslove za opremanje enterijera, navode u kompaniji.
Simpo, inače, maloprodajnu mrežu u sopstvenom vlasništvu razvija kroz četiri formata (S, M, L i XL). Prema ovoj kategorizaciji, koja uzima u obzir veličinu prodajnog prostora i asortimana, franšizni salon u Požarevcu, zapravo, spada u jedan od većih - budući da se prostire na površini od 800 kvadratnih metara i da ima magacinski prostor od 400 kvadrata.
Salon u Požarevcu je šesta franšiza kompanije iz Vranja. Simpo je prvu franšizu dao 2006. godine, a do sada su franšizni saloni otvoreni u Novom Sadu, Negotinu, Sopotu, Leskovcu i Valjevu.
- Planiramo da i u narednom periodu širenje maloprodajne mreže baziramo na franšiznom modelu - kaže Nenad Baletić, direktor prodaje Simpa za tržište Srbije. Primalac Simpove franšize u Požarevcu je kompanija Kristef d.o.o.
Kompanija Simpo je osnovana davne 1963. godine. Danas je ne samo proizvođač, već i regionalni trgovac nameštajem i pratećom opremom. Maloprodajnu mrežu čini više od 60 robnih kuća i prodajnih salona koji posluju u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Bosni i Hercegovini - od kojih je najveći deo u vlasništvu kompanije, deo je u sastavu multibrend radnji, a šest posluje kroz frašizu. Pored toga, Simpo kao proizvođač nameštaja plasira svoje proizvode na tržišta više od 30 zemlja u svetu, a među kupcima ima i neka od najprestižnijih i najpoznatijih imena svetske industrije nameštaja (IKEA, Roche Bobois, Kika, Crozatier, Grancasa...).
POGLEDAJTE ČLANKE
Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.
Kompanija za proizvodnju spoljašnje stolarije „Sunce Marinković“ nudi razne oblike partnerske saradnje, pa i mogućnost uzimanja klasične franšize. U mnogim gradovima u Srbiji već deceniju uspešno rade brojni partneri.
Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.
Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.
KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
POPULARNO NA FORUMU
Svila i kadifa
Svidja mi se