CIPO&Baxx širi mrežu

Primalac CIPO&Baxx franšize ne plaća ulaznu niti redovnu naknadu. Početna investicija za otvaranje radnje varira u zavisnosti od veličine i atraktivnosti lokacije, i može iznositi tek 10.000 evra.
Petak
13.12.2013.
Nakon Poljske, Češke i Slovačke, kompanija Yilba Tekstil, zastupnik modnog brenda CIPO&Baxx, traži primaoce franšize u Srbiji i drugim zemljama ovog regiona.
 

Kompanija Yilba Tekstil, zadužena za razvoj modnog brenda CIPO&Baxx na tržištima srednje, istočne i jugoistočne Evrope, nedavno je franšiznoj mreži dodala još dve radnje - ovog puta u Slovačkoj. Kompanija, međutim, želi da nastavi sa širenjem mreže i već traga za primaocima franšize na svim tržištima ovog regiona.

Preduzetnim ljudima koji bi bili voljni da razvijaju CIPO&Baxx brend u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori ili Makedoniji, Yilba Tekstil daje mogućnost pokretanja franšizne radnje, bez plaćanja ulaznih i bilo kakvih redovnih naknada. Pored toga, kompanija nudi i opciju otvaranja tzv. franšiznog kornera, ciljajući pre svega na trgovce odećom koji žele da dodaju još jedan brend u svoje postojeće multibrend radnje.

Cipo&Baxx se na tržištu nalazi od 1996. godine. Izdvojili su se svojim casual odevnim kolekcijama živih boja koje su uglavnom namenjene mladima. Danas je međunarodno poznati odevni brend sa radnjama širom sveta -- u Australiji, Francuskoj, Holandiji, Mađarskoj, Nemačkoj, Rusiji, SAD, Španiji, Švedskoj i Turskoj.

Primalac franšize bi trebalo da obezbedi lokal na mestu sa većim protokom potencijalnih potrošača, preporučuje se u tržnom centru ili prometnoj ulici. Početna investicija za otvaranje radnje varira u zavisnosti od veličine i atraktivnosti lokacije, i može iznositi tek 10.000 evra.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?