I Zemun dobija Rakia Bar
Branko Nešić, vlasnik kompanije Redesign i tvorac koncepta Rakia Bar
Dimitrije Stevanović, primalac franšize Rakia Bara u Zemunu, kaže da su nekoliko godina planirali da otvore ovaj bar. – Sa davaocem franšize se poznajem sedam godina i sve vreme smo pričali o tome da treba da otvorimo Rakia Bar i u Zemunu. Konačno smo realizovali želju – kaže Stevanović.
Mada bar radi tek oko mesec dana, posetom su zadovoljni, a planiraju da uskoro otvore i letnju baštu. Ciljna grupa su im mladi i zaposleni od 25 do 45 godina, mada su primetili da ima i mlađih i starijih posetilaca od pomenute starosne granice. – Vikendima se zaista traži mesto više, budući da je atmosfera barska i klupska, što se ljudima očigledno dopada. Ponuda u Zemunu se uglavnom zasniva na restoranima i kafanama, tako da je Rakia Bar nešto potupuno novo sa ove strane reke. Iako smo mislili da tek povremeno organizujemo nastupe di-džejeva, sada nam je to neizostavni deo programa vikendom. Radnim danom je, takođe, poseta solidna, a sredinom aprila planiramo otvaranje i letnje bašte – dodaje Stevanović.
Budući da se rakija, kako on kaže, više pije u prelaznim godišnjim dobima i zimi, sezona rakija će početi od septembra, dok su sada više usmereni na prilagođavanje ponude za letnji period.
Branko Nešić, tvorac koncepta i vlasnik kompanije Redesign koja je davalac franšize, slaže se da je Zemun idealna lokacija za Rakia Bar. – Postoje ljudi iz Zemuna koji ne žele da idu čak u centar. Zemunu smo ponudili novi barski koncept koji ima elemente tradicionalnog, ali i modernog, najviše u pogledu dizajna i muzike – kaže Nešić i dodaje da ima velika očekivanja.
– Verujem da će ovo, pored “matičnog” bara u Dobračinoj, biti glavni reprezentativni Rakia Bar koji će poslužiti kao uzor za dalje širenje franšizne mreže. Naša očekivanja su velika zbog toga što u potpunosti verujem u primaoce franšize. Uspeh u franšizingu 99 odsto zavisi od primalaca franšize. U ovom slučaju, naše energije su se u potpunosti prepoznale, a to je najvažnije u ovom poslu – ističe Nešić.
Rakia Bar u Zemunu postaće i deo Beogradske rakija ture koja predstavlja, kako Nešić objašnjava, zabavno-profesionalnu degustaciju rakije. – Tura će biti organizovana na relaciji Dorćol-Zemun u saradnji sa Turističkom organizacijom Zemuna. Za nju su najviše zainteresovani naši ljudi koji dovode strance, međutim i sami se iznenade kada čuju priče o rakiji, njenoj istoriji, slaganju pet mezetluka sa pet različitih rakija, o načinima degustacije – objašnjava Nešić.
U ovom lokalu uvedena je i specijalna ponuda kafa u saradnji sa kafeterijom Pržionica. – Ukoliko se koncept pokaže uspešnim, biće uveden u sve ostale Rakia Barove – kaže Nešić.
POGLEDAJTE ČLANKE
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
POPULARNO NA FORUMU
Papa John's osvaja Kinu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Više od italijanskog restorana
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Knedle stižu u Zagreb
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Riblji delikatesi i franšiza
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Nova franšiza u susedstvu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Pizza Hut budućnosti
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Japanska kuhinja u malom formatu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Japanska kuhinja u malom formatu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...