Moda ne poznaje granice

U manjim mjestima, uopćeno, ima mnogo potencijala za posao kojim se mi bavimo. Za uspjeh Naturhouse koncepta nije presudan broj stanovnika, već njihov stil života - imaju li želju pravilno se hraniti i brinuti o svom zdravlju.
Andrzej Gładysz, zadužen za razvoj franšizne mreže u Poljskoj
Utorak
08.04.2014
Modni brend CIPO&Baxx je doživeo neverovatan uspeh u Poljskoj, gde je već prisutan u svim većim gradovima. Da li bi brend mogao da dođe i na ove prostore?
 

Modni brend CIPO&Baxx se pojavio na tržištu 1996. godine i „preporučio“ casual odevnim kolekcijama za mlade. Od tog doba, brend je uspeo da uđe na nekoliko tržišta u Evropi, ali i u Sjedinjene Američke Države i Australiju. Najveću popularnost, međutim, CIPO&Baxx je doživeo u Poljskoj – zahvaljujući najviše kompaniji Yilba Tekstil koja je zadužena za razvoj brenda na svim tržištima srednje, istočne i jugoistočne Evrope.

Kompanija je u Poljskoj, naime, za pet godina poslovanja razvila mrežu franšiznih radnji koja pokriva sve veće gradove, i u njoj danas ima više od 60 poslovnica. Ove godine, kako kažu, na redu su manji gradovi. Međutim, poneti uspehom na matičnom tržištu, kompanija Yilba Tekstil ujedno planira da „uvede“ brend i u zemlje ove regije i u potrazi je za franšiznim partnerima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji.

Preduzetnici koji su zainteresovani da otvore radnju pod CIPO&Baxx brendom, trebalo bi da obezbede prostor od 50 do 100 kvadratnih metara, najbolje u prometnim zonama – u velikim gradovima preporučuju se lokacije u tržnim centrima, u manjim gradovima, u glavnoj ili prometnim ulicama. U tom procesu, partner može da računa na pomoć davaoca franšize. Za pokretanje posla i opremanje radnje robom potrebno je najmanje 10.000 evra, a važno je da kompanija pored toga ne naplaćuje nikakve ulazne niti redovne franšizne naknade.

– Partneri će dobiti i besplatan promotivni materijal, kao što ćemo pomoći da se organizuju reklamne kampanje na bilbordima i u popularnim časopisima – objašnjava Erdal Čelik, regionalni menadžer zadužen za razvoj franšizne mreže. – Naše kolekcije su namenjene ženama i muškarcima koji žele da prate najnovije trendove, a potrudićemo se da našu odeću prvo promovišu stilisti i poznate ličnosti koji učestvuju u televizijskim programima s velikom gledanošću – kaže Erdal Čelik. 


Nataša Bogojević
Novinar