25.07.2014

GAP u Sloveniji

Američki modni brend Gap stiže uskoro u Sloveniju. Planirano je da se do septembra otvore tri franšizne radnje.

Čuvena američka kompanija Gap Inc. potpisala je nedavno ugovor o master franšizi za teritoriju Slovenije sa kompanijom Magistrat International i, kako se navodi u zvaničnom saopštenju, tri Gap radnje bi trebalo da budu otvorene do septembra ove godine u Ljubljani. U tržnom centru City Park, najvećem tržnom centru u Sloveniji, biće smeštene dve prodavnice – jedna za odrasle, druga za decu i bebe. U robnoj kući Emporium biće otvorena treća Gap radnja sa kompletnom kolekcijom, namenjena za sve uzraste.

Gap Fot. Raneko/Flickr

Nakon potpisivanja ugovora o master franšizi, u Ljubljani bi do septembra 2014. godine trebalo da budu otvorene tri franšizne radnje poznatog američkog brenda GAP

Foto: Raneko / Flickr

Pored master ugovora za tržište Slovenije, Gap je u isto vreme potpisao i master ugovor za tržište Austrije sa kompanijom Gottex Brands. Prva radnja biće otvorena u Beču.

Uzbuđeni smo što će se Gap naći na tržištu Slovenije i Austrije i jedva čekamo da dočekamo svoje prve kupce kad otvorimo vrata naših prodavnica prvi put u tim zemljama. Jedna od najboljih stvari kod ulaska na nova tržišta je neverovatno dobar prijem i dobrodošlica sa kojom se dočekuje naš brend – rekao je Ismail Seyis, potpredsednik Gap Franchise.

Stive Sunnucks, predsednik Gap Brands, podseća da je Gap nedavno ušao na pet novih tržišta među kojima su Mađarska, Paragvaj, Peru, Brazil i Kostarika. – Otvaranjem radnji u Sloveniji i Austriji Gap će proširiti svoje poslovanje na skoro 50 zemalja – istakao je on.

Gap je donedavno poslovao i na tržištu Srbije, ali je primalac master franšize, grčka kompanija Marinopulos, odlučila da se nakon dve godine povuče sa tržišta i zatvori jedinu radnju u Beogradu. Od zemalja regiona, prodavnice ovog brenda se mogu naći i u Hrvatskoj.

Gap Inc. je jedan od vodećih internacionalni maloprodajnih modnih lanaca. Kompanija razvija nekoliko brendova: Gap, Banana Republic, Old Navy, Piperlime, Athleta, and Intermix brands. Brendovi su dostupni u više od 90 zemalja širom sveta kroz 3.100 radnji u vlasništvu kompanije i 350 franšiznih radnji, a sve kolekcije se mogu kupiti i online. Prihodi kompanije Gap Inc. u 2013. iznosili su 16,1 milijardu dolara.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank