Krojeno po meri
Lidia Kalita je poznato dizajnersko ime u Poljskoj, sa iskustvom od više od 20 godina. Bila je tvorac i glavni dizajner brenda Simple, ali je, kako kaže, to poglavlje u njenom životu sada zatvoreno. Kalita je, naime, pre osam godina brend prodala za 7,6 miliona evra drugoj modnoj kompaniji – Gino Rossi. Prošle godine je odlučila da otvori butik pod svojim imenom i na taj način predstavi i ponudi nove, luksuznije kolekcije.
Od februara ove godine pod brendom Lidia Kalita otvorene su dve radnje u Varšavi, a već sada je izvesno da će prva franšiza biti otvorena početkom septembra u Gdinji. – Dugoročno, želeli bismo da se pojavimo u svim gradovima sa više od 200 hiljada stanovnika – kaže Justina Gustav, zadužena za razvoj franšize.
Zainteresovani za pokretanje ove modne franšize u Poljskoj trebalo bi da izdvoje 300 hiljada zlota (nešto više od 70.000 evra), što bi pokrilo troškove opremanja radnje od 50 do 80 kvadratnih metara (250 hiljada zlota) i ulaznu naknadu (50 hiljada zlota). Davalac franšize će pomoći pri izboru i obuci osoblja koje će raditi u butiku. Pošto se radi o luksuznom brendu, vrlo je važno, ističu u kompaniji, da se, pored načina izlaganja i predstavljanja kolekcije, naročito vodi računa o kvalitetu i visokim standardima usluge.
– Zbog toga i pažljivo biramo primaoce franšize. Proces je podeljen u dva dela. Nakon početnih razgovora i odabira najužeg kruga, kandidati se sastaju i razgovaraju lično sa dizajnerkom. Tražimo pre svega ljude koji su već imali iskustva u prodaji luksuznih brendova, koji su otvoreni prema klijentu, elokventni i koji, naravno, vole modu. Svi zaposleni će i sami nositi odeću LK, dok svake sezone prodavačice dobijaju specijalno dizajniranu radnu odeću – objašnjava Justina Gustav.
Promocija brenda je u punom jeku. Pored klasičnih modnih revija, Lidia Kalita je organizovala i specijalnu reviju za VIP klijente. – Naravno, konstantno sarađujemo sa poznatim javnim ličnostima, iz sveta zabave, ali i medija. Zastupljeni smo u svim značajnim modnim magazinima i časopisima za žene. Aktivni smo na svim društvenim mrežama, posebno Facebooku, Instargamu i Tumblru – kaže Justina Gustav.
Izvor: Franchising.pl
POGLEDAJTE ČLANKE
Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
POPULARNO NA FORUMU
Čarapa biznis čuva
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Franšiza u second-hand radnji
Postovani, na koji nacin bih mogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Franšiza u second-hand dućanu
Postovani, na koji nacin bih ogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Rast prodaje, ali manje franšiza
da li Zara planira otvaranje u Zrenjaninu ?
Franšiza u second-hand radnji
Poštovana Zainteresovana sam za ovu franšizu. Kako stupiti u kontakt sa davaocem franšize.
Benetton menja strategiju
Vrlo zanimljivo
Na korak do jeftine obuće
Zivim i radim u Canadi vec 20 godina.I teresuje me da li je kompanija zainteresovana za otcaranje radnje u Torontu Canada Ontario podrucije?Hvala
Uspešna godina za Conte of Florence
Svidza mi se