Primaoci franšize Lidia Kalita pažljivo se biraju. Traže se osobe koje su već imale iskustva u prodaji luksuznih brendova, koje su otvorene prema klijentu, elokventne i, naravno, vole modu.
Utorak
05.08.2014.
Pored nove modne kolekcije, poljska dizajnerka Lidia Kalita odlučila je da kreira – i franšizu.
 

Lidia Kalita je poznato dizajnersko ime u Poljskoj, sa iskustvom od više od 20 godina. Bila je tvorac i glavni dizajner brenda Simple, ali je, kako kaže, to poglavlje u njenom životu sada zatvoreno. Kalita je, naime, pre osam godina brend prodala za 7,6 miliona evra drugoj modnoj kompaniji – Gino Rossi. Prošle godine je odlučila da otvori butik pod svojim imenom i na taj način predstavi i ponudi nove, luksuznije kolekcije.

Od februara ove godine pod brendom Lidia Kalita otvorene su dve radnje u Varšavi, a već sada je izvesno da će prva franšiza biti otvorena početkom septembra u Gdinji. – Dugoročno, želeli bismo da se pojavimo u svim gradovima sa više od 200 hiljada stanovnika – kaže Justina Gustav, zadužena za razvoj franšize.

Zainteresovani za pokretanje ove modne franšize u Poljskoj trebalo bi da izdvoje 300 hiljada zlota (nešto više od 70.000 evra), što bi pokrilo troškove opremanja radnje od ​​50 do 80 kvadratnih metara (250 hiljada zlota) i ulaznu naknadu (50 hiljada zlota). Davalac franšize će pomoći pri izboru i obuci osoblja koje će raditi u butiku. Pošto se radi o luksuznom brendu, vrlo je važno, ističu u kompaniji, da se, pored načina izlaganja i predstavljanja kolekcije, naročito vodi računa o kvalitetu i visokim standardima usluge.

Zbog toga i pažljivo biramo primaoce franšize. Proces je podeljen u dva dela. Nakon početnih razgovora i odabira najužeg kruga, kandidati se sastaju i razgovaraju lično sa dizajnerkom. Tražimo pre svega ljude koji su već imali iskustva u prodaji luksuznih brendova, koji su otvoreni prema klijentu, elokventni i koji, naravno, vole modu. Svi zaposleni će i sami nositi odeću LK, dok svake sezone prodavačice dobijaju specijalno dizajniranu radnu odeću – objašnjava Justina Gustav.

Promocija brenda je u punom jeku. Pored klasičnih modnih revija, Lidia Kalita je organizovala i specijalnu reviju za VIP klijente. – Naravno, konstantno sarađujemo sa poznatim javnim ličnostima, iz sveta zabave, ali i medija. Zastupljeni smo u svim značajnim modnim magazinima i časopisima za žene. Aktivni smo na svim društvenim mrežama, posebno Facebooku, Instargamu i Tumblru – kaže Justina Gustav.

Izvor: Franchising.pl


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?