Izazov koji motiviše

P....S....Fashion franšize rade više od godinu dana na tržištima Hrvatske i Makedonije. Širenje mreže je u planu, ali uz oprez.
Ponedeljak
22.09.2014.
Franšizne radnje modnog brenda P…S…Fashion u Hrvatskoj i Makedoniji posluju već godinu dana i opstaju i u kriznim vremenima.
 

Sredinom prošle godine, uz veliku pažnju medija i prisustvo poznatih zvanica, otvorena je prva franšizna radnja modnog brenda P....S....Fashion u Hrvatskoj. Tako su Zagrepčani i posetioci gravnog grada Hrvatske dobili priliku da nose modele ove čačnske modne kuće. 

P....S....Fashion nije, međutim, bio potpuno nepoznat brend na hrvatskom tržištu. Kolekcije su se i pre toga mogle naći u nekoliko multibrend butika u nekoliko gradova Hrvatske. Trenutno, pored pomenute franšizne radnje u Zagrebu, odeća modne kuće P....S....Fashion može se kupiti još u Splitu i Puli.

Za kompaniju se širenje mreže nije na tome završilo. Prošle godine brend se pojavio u još jednoj zemlji regiona – Makedoniji. Franšizna radnja u Skoplju će, zapravo, u oktobru ove godine proslaviti svoj prvi rođendan.

Jelena Karanac, portparol kompanije P....S....Fashion, kaže da nije jednostavno započinjati poslovanje na inostranim tržištima, ali da je to izazov koji motiviše. – Ta tržišta su za nas još uvek nedovoljno poznata, jer ne možemo znanja i iskustva koja imamo sa domaćeg tržišta da primenimo i kod njih. Svako tržište ima neke svoje zakonitosti koje su karakteristične i autentične i mi moramo da im se prilagođavamo. Takođe, i primaoci franšize u tom procesu moraju da prođu kroz neku vrstu prilagođavanja davaocu franšize  kroz upoznavanje sa brendom, imidžom, načinom na koji funkcionišemo i slično. To nije jednostavan proces, ali nas motiviše – objašnjava Karanac.

P....S....Fashion svoju odeću prodaje i u Bosni i Hercegovini i u Crnoj Gori. Karanac kaže da je na svim tržištima u regionu kriza još uvek prisutna, s tim što se negde „oseća“ više, a na nekim tržištima manje. – Rekla bih, ipak, da značajne razlike nema. Ono što nam je svima zajedničko jeste uvek prisutna želja žena da izgledaju lepo i negovano, i to je ono što je naša prednost – dodaje Karanac.

Uspeh za ovu kompaniju bi, prema njenim rečima, bio da poslovni rezultati u ovoj godini ne zaostanu za 2013. imajući u vidu zaista tešku ekonomsku situaciju. – Postoje planovi za dalje širenje mreže, ali bićemo oprezni i analitični u donošenju takvih odluka – ističe Karanac.


Vesna Lapčić
saradnik